کد خبر: ۹۷۱۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۱۸۸
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: آقای رهبری فرد، آقای عابدینی دنبال قاتل بروسلی می‌گردید؟ انقدر اسم مرا نیاورید که خودتان را مطرح کنید.

قلیچ: خوشحالم لیگ کثیف امروز تمام می‌شود/ می‌روم دم خانه علی پروین بست می‌نشینم!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ وحید قلیچ به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» گفت: خوشبختانه فوتبال کثیف ما امروز با برگزاری چند دیدار تمام می‌شود و از این بابت خوشحالم. این فساد را هیچ مدلی نمی‌توان جمع کرد. زمان ما این حرف‌ها نبود. البته، چون آن زمان پول نبود. داوران آن زمان همه آقا بودند و کسی به خودش اجازه نمی‌داد سراغ داوران برود. الان، اما نمی‌توان برخی از این‌ها را جمع کرد.

وی در ادامه گفت: بازی‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس فردا مشکل است منتهی تیمی که نفرات زیادی دارد می‌برد. همه الان برای نکونام شمشیر بسته اند. دلیلش چیست؟ چون باج نمی‌دهد. من ته دلم دوست دارم یک تیم قهرمان شود، اما اسم نمی‌برم و در دلم می‌ماند.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: استقلال با تمام نداری‌ها خوب کار کرده است. اینکه آن‌ها تا اینجا خودشان را بالا نگه داشته اند مشخص است که یک سرمربی کاربلد دارند. نکونام سال‌ها در اروپا بوده و این شوخی نیست؛ کارش را بلد است.

قلیچ گفت: به روح مادرم و پدرم من نفعی از این حمایت نمی‌برم. یکبار هم ایشان (نکونام) را از نزدیک ندیده ام، اما دلم می‌سوزد علیه او حرف می‌زنند. آخر یکی مقل هاشم بیک زاده کی هست که درباره نکونام صحبت می‌کند؟ باز هم گلی به جمال مربیان قبلی استقلال که شما را مطرح کردند تا الان هنوز اسم تان شنیده شود.

وی درباره موضوع مبارزه با فساد گفت: عاجزانه از دادستان محترم تهران درخواست کردم ورود کند. خواستم ریشه فساد را بزنند. در این مملکت خانواده‌هایی هستند که آرزو دارند دو روز بروند مسافرت، اما نمی‌توانند آنوقت عده‌ای در این فوتبال میلیاردی پول جابجا می‌کنند. هر کسی با این فساد برخورد کند نزد مردم محبوب می‌شود.

پیشکسوت فوتبال درباره صحبت‌های اخیر بهروز رهبری فرد با اطلاعات آنلاین که موضوع اخراج مهدی هاشمی نسب را بیان کرده بود گفت: من برای رهبری فرد احترام زیادی قائل هستم، چون بچه محل من بوده است، ولی امیدوارم علی آقای پروین خودش صحبت کند و بگوید ماجرا چه بوده است و این چرت و پرت‌ها جمع شود. نمی‌دانم چرا علی آقا حرف نمی‌زند! آن روز من سر میز غذا بودم که آقای کماسی آمد گریه کرد و علی آقا هم گفت هاشمی نسب را بیرون کنند. یا همین آقای هاشمی نسب سر تمرین رو به آقای ناصر ابراهیمی حرکت زشتی را انجام می‌داد. این‌ها باعث شد بیرونش کنند. من را چرا وسط می‌کشید؟ آقای رهبری فرد، آقای عابدینی دنبال قاتل بروسلی می‌گردید؟ انقدر اسم مرا نیاورید که خودتان را مطرح کنید. یهو دیدید رفتم دم خانه علی آقای پروین و بست نشستم تا خودش بیاید و مصاحبه کند و اصل داستان را بگوید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: