کد خبر: ۹۷۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۶۱
واکنش فدراسیون جهانی والیبال به شکست ایران مقابل ترکیه تلخ‌تر از خود این باخت بود.

شوک فدراسیون جهانی به والیبال ایران پس از شکست‌های متوالیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ در چارچوب لیگ ملت‌های والیبال، تیم ملی والیبال ایران در یک بازی فاجعه‌بار با نتیجه سه بر یک برابر ترکیه شکست خورد تا هشتمین باخت متوالی خود را متحمل شود.

به گزارش ورزش سه، این باخت تیم ملی والیبال ایران که با اولین برد تاریخ ترکیه در لیگ ملت‌ها همراه شد، نه تنها ایران را دوباره به قعر جدول دور گروهی برد بلکه با کسر شش امتیاز در رنکینگ فدراسیون جهانی باعث شد ایران رتبه شانزدهمی خود را از دست بدهد و تیم ملی بلژیک جایگزین ایران در این رتبه شود.

تیم ملی والیبال ایران که سال‌ها بود رتبه هفدهم به بالا را تجربه نکرده بود حالا پس از نزدیک به دو دهه دوباره در حال تکرار تاریخ است و عملکرد فاجعه بار ایران در مسابقات دلیل این اتفاق است. حالا تیم ملی در رنکینگ همسایه جمهوری چک شده است و اگر باز هم در هفته سوم لیگ ملت‌ها شکست بخوریم این تیم نیز جایگزین ایران خواهد شد.

2031398

تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال باید به مصاف آمریکا، هلند، فرانسه و آلمان برود و باخت برابر این چهار تیم به ویژه هلند و آلمان امتیازات فراوانی را در رنکینگ از ایران کم خواهد کرد و می‌تواند حتی رتبه ایران را تا مکان بیستم هم پایین بیاورد.

جمهوری چک، مصر، بلغارستان تیم‌های دیگری در رنکینگ فدراسیون جهانی هستند که می‌توانند رتبه ایران را بگیرند. این که در پایان چه اتفاقی خواهد افتاد به عملکرد تیم ملی در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال بستگی دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: