کد خبر: ۹۷۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
تعداد بازدید: ۸۱
در روز رونمایی از پیراهن رئال مادرید خبری از پیراهن‌های کیلیان امباپه نیست و فعلا این پیراهن پرتقاضا در دسترس نخواهد بود.

ضد حال بزرگ رئال مادرید به هوادارانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ روز گذشته رسانه‌های اسپانیایی ادعا کردند که از چهارشنبه پیراهن‌های کیلیان امباپه البته بدون شماره در دسترس خواهند بود و پیش بینی می‌شود شاهد موج هجوم رئالی‌ها برای خرید آن باشیم.

بعد از هفت سال بالاخره امباپه بازیکن رئال شد و تصور بر این است او بیشترین فروش پیراهن را داشته باشد ولی امروز هواداران یا مراجعه به سایت باشگاه و نیز فروشگاه‌های رسمی، پیراهنی با نام امباپه پیدا نکردند.

مارکا نوشته است که هرچند انتقال امباپه رسمی شده اما تا 30 ژوئن او با پی اس جی قرارداد دارد و به همین دلیل باشگاه ترجیح داده از 25 روز دیگر و با اتمام قرارداد ستاره فرانسوی، پیراهن‌های او را در دسترس قرار دهد. معارفه رسمی او نیز بعد از یورو خواهد بود و احتمالا پیراهن شماره 9 را بر تن می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: