کد خبر: ۹۷۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱
تعداد بازدید: ۶۶
بهزاد داداش‌زاده، هافبک اسبق پرسپولیس و استقلال در گفتگو با خبرآنلاین درباره حواشی اخیر صحبت کرد.

آرزوی درویش عکس گرفتن با پروین بود/این آقا باید بارها عذرخواهی کند!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سپهر ستاری: پرسپولیس روز شنبه با برتری مقابل مس رفسنجان قهرمان لیگ بیست‌وسوم شد و برای دومین فصل متوالی جام را به خانه برد. قهرمانی سرخپوشان حواشی زیادی را در پی داشت که مهم‌ترین آن اعتراض استقلالی‌ها به گل افساید گیورگی گولسیانی بود. این موضوع حتی به مدیران 2 باشگاه کشیده شد و رضا درویش و فرشید سمیعی روی آنت زنده دچار درگیری لفظی شدیدی شدند که حتی باعث شد مدیرعامل پرسپولیس بابت یکی از جملات خود عذرخواهی کند.

بهزاد داداش‌زاده، هافبک اسبق پرسپولیس و استقلال در گفتگو با خبرآنلاین درباره اتفاقات اخیر و حواشی مربوط به قهرمانی پرسپولیس صحبت کرده که در ادامه می‌خواهید:

پرسپولیس مس رفسنجان را شکست داد و قهرمان لیگ بیست‌وسوم شد. نظرتان در خصوص این قهرمانی چیست؟

اول از همه به هواداران و تمام پیشکسوتان پرسپولیس این قهرمانی را تبریک می‌گویم. از هیات مدیره، مدیرعامل، کادر فنی و بازیکنان هم تشکر می‌کنم. پرسپولیس امسال فراز و نشیب زیادی داشت و بعد از اختلافات بین رضا درویش و یحیی گل‌محمدی، هیات مدیره در حفظ درویش تصمیم خوبی گرفت و او هم کار خوبی کرد که با وجود انتقادات با کمترین هزینه اوسمار را آورد که نتیجه‌اش قهرمانی بود. در زمان اوسمار بازیکنان خوبی هم جذب شدند و به نظرم خط دفاعی هم باید تقویت می‌شد. در مجموع پرسپولیس نمایش بهتری نسبت به دیگر تیم‌ها داشت و توانست قهرمان شود. امیدوارم این موفقیت تداوم داشته باشد.

نظرتان درباره ادامه همکاری با اوسمار چیست؟

اگر قرار است پرسپولیس در 3 جام بجنگد و باشگاه بخواهد هزینه کند، باید یک مربی تراز اول بیاورد و باید بازیکنان بزرگ‌تری جذب شود. برای دروازه باید یک ذخیره خوب جذب شود. در خط دفاعی حتما 2 مدافع وسط نیاز است. یک هافبک طراح و یک مهاجم نیاز است. اگر قرار است زیاد هزینه نکنند بهتر است همین اوسمار حفظ شود. اگر قرار است هزینه کنند، مربی معتبر خارجی با رزومه قوی در سطح پرسپولیس بیاورند و در غیر این صورت اوسمار خوب است، به شرطی که خواسته‌های او انجام شود و جای بعضی بازیکنان که لباس پرسپولیس برایشان گشاد است، بازیکن جدید بیاورند. خیلی از بازیکنان می‌توانند کمک کنند.

مهم‌ترین عامل قهرمانی پرسپولیس چه بود؟

به نظرم دوری از حاشیه بود که وارد جنگ‌های فضای مجازی نشدند. رمز موفقیت یکدلی و حمایت بود که مدیریت از کادر فنی حمایت کرد و مربی هم با بازیکنان ارتباط خوبی داشت و پیشکسوتان هم حمایت کردند.

آرزوی درویش عکس گرفتن با پروین بود/این آقا باید بارها عذرخواهی کند!

اوسمار در جشن قهرمانی هم حرکت جالبی کرد و با تصویر یحیی حاضر شد.

این قابل ستایش است و باید درسی برای همه باشد که گذشته خود را فراموش نکنند. اوسمار بعد از قهرمانی یاد یحیی افتاد و می‌دانست بدون او هرگز به ایران نمی‌آمد. همه باید قدرشناس باشند و به گذشته خودشان رجوع کنند و ممنون هواداران باشند. مدیر و مربی و بازیکن می‌رود ولی نام پرسپولیس و هواداران می‌ماند. اوسمار درس خوبی به همه ما داد.

بعد از قهرمانی درباره گل آفساید هم بحث زیاد بود. انگار تا VAR نیاید این صحبت‌ها ادامه دارد!

متاسفانه ما سالیان سال است که این مشکل را داریم. خیلی از کشورهای درجه 2 و 3 هم VAR دارند. تا VAR نباشد هم این داستان ادامه دارد. البته حتی در این صورت هم ممکن است اعمال نفوذ شود. ما اول باید جلوی فساد و دلالی را بگیریم و تیم داوری را اصلاح کنیم. متاسفانه فردی را در کمیته داوران گذاشتند که اعتباری نداشت. ما داوران بازنشسته‌ تحصیل‌کرده‌ای داریم که وجهه بین‌الملی دارند ولی از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم. دلیلش چیست؟ این افراد از سوی چه کسانی حمایت می‌شوند؟ یا همین مدیرعامل‌ها را چه کسی حمایت می‌کند؟ چرا مدیران استقلال و پرسپولیس باید در تلویزیون آن صحبت‌ها را کنند؟ سرپرست استقلال که معوم نیست چطور آمده و درویش را هم ما گذشته‌اش را می‌دانیم که مدیرعامل پرسپولیس شد و به مردم گیلان توهین می‌کند. همه می‌دانند سمیعی گیلانی است. ما همه ایرانی هستیم و عذرخواهی درویش هم نوشدارو بعد از مرگ سهراب بود و فایده‌ای نداشت. شخصیت استقلال و پرسپولیس بالاتر از این است که چنین افرادی مدیرعامل شوند. ما مدیران باشخصیتی داریم که بیرون گود هستند و این افراد با احساسات هواداران بازی می‌کنند.

شما خودتان هم گیلانی هستید و به نظر می‌رسد خیلی از این قضیه ناراحت شدید.

باز شهامت داشت که عذرخواهی کرد ولی در شان یک مدیرعامل نیست. مدیرعامل استقلال هم شخصیتش مشخص است و نمی‌دانیم چطوری وارد استقلال شده. درویش را هم می‌شناسیم و کنار علی پروین بود و آرزو داشت با پیشکسوتان عکس بگیرد. اینکه رشد کرده قابل ستایش است و حمایت شده و از سایپا به پرسپولیس رسیده است. خب من هم خیلی چیزها از درویش می‌دانم ولی نمی‌آیم حرف بزنم و بعد فردا عذرخواهی کنم. درست است که درویش با سمیعی در بحث بود ولی نباید به این مسائل توجه کند. در ایران ما خیلی گویش داریم و همه می‌دانند اگر شهرستانی نبود، فوتبال ایران رونق پیدا نمی‌کرد. همین پرسپولیس چند بازیکن شهرستانی و شمالی دارد. من هم گذشته درویش را روی دایره بریزم و عذرخواهی کنم؟ من خودم به عنوان یک گیلانی باید شخصیت مدیرعامل تیم عذرخواهی کردم و درویش هم باید بارها عذرخواهی کند. من به عنوان یک پیشکسوت گیلانی این عذرخواهی را نمی‌پذیرم.

یک اتفاقی هم در جشن قهرمانی افتاد که پیشکسوتان به ورزشگاه آزادی دعوت شدند ولی اجازه ورود پیدا نکردند!

بله از باشگاه زنگ زدند ولی متاسفانه کسانی آنجا بودند که اجازه ندادند. یک آدم که وجودش برای مجموعه آزادی باعث فساد بوده ما را راه نداد و حتی علی پروین هم به سختی وارد شد. به نظر من کار باشگاه خوب بود ولی کاش برنامه ریزی درستی می‌شد که مثلا ما پیشکسوتان جلوی هتل جمع شویم و همزمان با تیم با اتوبوس جدا وارد شویم. خود ما پیشکسوتان هم مقصریم و بعضی‌ها خیلی خواسته دارند. من از باشگاه و فدراسیون دلخور نیستم و از عوامل ورزشگاه آزادی دلخورم. چون دوستان خودشان را راه دادند ولی ما را نه. من دیدم کسانی در استادیوم نشستند که اصلا نمی‌شناختیم و دوستان خودشان بودند. همین افراد باعث ایجاد بازار سیاه و بلیت 10 میلیونی هستند.

استقلالی‌ها هم به‌شدت از قهرمانی پرسپولیس عصبانی بودند و عباراتی چون شرافت و جام آفساید را به کار بردند.

کدام تیم از داوری ضرر نکرده است؟ فوتبال همین است. اگر گل آفساید بود، حامد لک هم باید اخراج می‌شد. پرسپولیس قهرمان شد و استقلال نایب قهرمان. به نظرم اگر سپاهان دچار مشکل نمی‌شد، شاید پرسپولیس و استقلال اول و دوم نمی‌شدند. داوران هم باید خوب عمل کنند. من به خود شما هم قبلا گفتم فساد در همه جا هست و دیدیم رئیس کمیته داوران متهم شد و حتما چند مربی که در آنجا بودند هم پایشان گیر است و یک بار برای همیشه باید برخورد جدی شود. در غیر این صورت، سال بعد ما اتفاقات بدتری را خواهیم دید.

حرف پایانی؟

باز هم به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم. از مسئولان خواهش می‌کنم از مدیران، مربیان و بازیکنان تست اعتیاد بگیرند و مدیرانی برای استقلال و پرسپولیس انتخاب شوند که از فیلتر بگذرند و با رانت انتخاب نشوند تا فوتبال پاکی داشته باشیم.

آرزوی درویش عکس گرفتن با پروین بود/این آقا باید بارها عذرخواهی کند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: