کد خبر: ۹۷۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۲
تعداد بازدید: ۶۲
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی به صحبت‌های رضا درویش واکنش نشان داد.

واکنش نماینده لاهیجان و سیاهکل به صحبت‌های درویشبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سلمان زارع نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع نمایندگان گیلان در واکنش به توهین رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به لهجه گیلانی در برنامه زنده شبکه سه گفت: گیلان، سرزمین مردمانی نجیب و سربلند با پیشینه اسلامی به بلندای تاریخ است. سرزمین مردانی چون میرزا کوچک خان گیلانی، آیت الله بهجت و… گیلان، مامن و ماوای فرهنگ و هنر است و گیلانیان پیشتازان آن در سراسر کشور.

او افرود: با به‌کاربردن عبارات سخیف شب گذشته‌ی فردی در سیمای ملی، انتظار همشهریان و هم استانی‌هایم این است که به عنوان دوست و نماینده‌ آنان در مجلس به راحتی از کنار چنین خبط بزرگی نگذرم. از امروز موضوع را از سوی وزیر ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال پیگیری خواهم نمود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: