کد خبر: ۹۷۱۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
تعداد بازدید: ۱۵۵
بی وای دی به‌تازگی از مدل سیل ۰۶ DM-i رونمایی کرد. در کنار این خودرو، نسل پنجم سیستم جدید پیشرانه DM که توسط این خودرو هم استفاده می‌شود، رونمایی شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ امیرمسعود عابدین_ پنج نسخه از سیل Seal ۰۶ با قیمت ۱۳,۷۵۰ تا ۱۹,۳۰۰ دلار، معادل ۸۱۱ میلیون تا یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان وجود دارد. این خودرو با وجود اینکه از پلت فرم مشابه مدل Qin L استفاده می‌کند، اما از زبان طراحی سری BYD Ocean استفاده می‌کند و از نظر بصری شبیه به اولین مدل سیل است که برای اولین بار در سال ۲۰۲۲ معرفی شد.

خودروی جدید و یک میلیاردی بی وای دی رونمایی شد /خودرویی ایده‌آل برای بازار ایران /عکس

Seal ۰۶ دارای نمای جلویی با چراغ‌های کشیده و جلوپنجره نسبتاً بسته است. نمای جانبی این خودرو شامل خطوط کشیده بوده و دستگیره درب‌ها در این قسمت نیمه پنهان هستند.

خودروی جدید و یک میلیاردی بی وای دی رونمایی شد /خودرویی ایده‌آل برای بازار ایران /عکس

در نمای عقب یک دسته چراغ متصل با گرافیک خاص و زیبا روی درب صندوق وجود دارد. لوگوی BYD در قسمت عقب ظاهراً در شب روشن می‌شود. جدیدترین مدل سیل دارای ابعاد ۴۸۳۰، ۱۸۷۵ و ۱۴۹۵ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۷۹۰ میلی‌متر است.

خودروی جدید و یک میلیاردی بی وای دی رونمایی شد /خودرویی ایده‌آل برای بازار ایران /عکس

به گزارش خبرآنلاین، داخل خودرو زبان طراحی Ocean را با عناصر طراحی مانند داشبورد و درها همراه می‌کند. یک صفحه‌نمایش اطلاعات-سرگرمی مرکزی ۱۵.۶ اینچی چرخان و یک نمایشگر کیلومتر شمار ۸.۸ اینچی در کابین خودرو وجود دارد.

خودروی جدید و یک میلیاردی بی وای دی رونمایی شد /خودرویی ایده‌آل برای بازار ایران /عکس

مدل‌های با مشخصات بالاتر، ویژگی‌هایی مانند سانروف پانوراما، سیستم کمک رانندگی DiPilot L۲، صندلی قابل تنظیم برقی برای سرنشین جلو، گرم‌کن و سردکن صندلی، دوربین داشبورد، رینگ‌های ۱۸ اینچی و سیستم صوتی با ۸ بلندگو و را دریافت می‌کنند.

بی وای دی سیل ۰۶ DM-i اولین خودرویی است که نسل پنجم سیستم DM جدید را دریافت می‌کند. این پیشرانه یک سیستم پلاگین هیبریدی مبتنی بر موتور ۱.۵ لیتری با حداکثر ۹۹ اسب بخار قدرت و ۱۲۶ نیوتن متر گشتاور است. نسخه‌های با مشخصات ضعیف‌تر دارای برد ۸۰ کیلومتری (بر اساس CLTC) به‌صورت تمام الکتریکی هستند و از باتری ۱۰.۰۸ کیلووات ساعتی و موتور الکتریکی ۱۶۰ اسب بخاری با گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر استفاده می‌کنند. نسخه‌های با مشخصات قوی‌تر از باتری ۱۵.۸۷۴ کیلووات ساعتی بهره می‌برند. این مدل همچنین از موتور قدرتمندتر ۲۱۴ اسب بخاری EHS۱۶۰ استفاده می‌کنند که گشتاور ۲۶۰ نیوتن متری دارد.

منبع: carnewschina

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: