کد خبر: ۹۷۱۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۲
تعداد بازدید: ۱۲۷
کراس‌اوور VGV U۷۵ پلاس، محصول کمپانی چینی سینوتراک به‌زودی به صورت مونتاژی توسط صنایع خودروسازی ایلیا به بازار ایران می‌آید. این خودروی ناشناخته ۲۲۶ اسب‌بخار قدرت دارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ امیرمسعود عابدین_ سینوتراک آن‌چنان خودروساز مطرحی نیست و از بین برندهای متعدد و متنوع چینی تقریباً ناشناخته به نظر می‌رسد. کراس‌اوور VGV U۷۵ پلاس از طراحی عضلانی و نسبتاً محافظه‌کارانه‌ای بهره برده و ممکن است برای برخی وسوسه کننده به نظر برسد.

کراس‌اور ۷ نفره جدید بازار ایران/ عکس

چراغ‌های عضلانی در کنار جلوپنجره بزرگ با گرافیک خطوط متقاطع، از ویژگی‌های طراحی نمای جلویی به حساب می‌آیند. تریم رنگی متضاد قرمز و مشکی در این قسمت دیده می‌شود.

کراس‌اور ۷ نفره جدید بازار ایران/ عکس

نمای کناری، ساده و فارغ از شلوغ‌کاری بوده و ۷ نفره بودن خودرو در اینجا بیشتر نشان داده می‌شود. چراغ‌های پشتی همان سادگی قسمت جلویی را داشته و با قطعه‌ای کرومی به هم متصل شده‌اند. دیفیوزر خودرو هم از طراحی اسپرتی بهره برده و این قسمت را کمی از کسل‌کننده بودن خارج می‌کند.

کراس‌اور ۷ نفره جدید بازار ایران/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، طراحی کابین VGV به شکل بسیار واضحی از مرسدس بنز S کلاس کپی‌برداری شده و شباهت بسیاری با این خودرو دارد. طراحی کنسول وسط شکل آبشاری و متریال پیانویی دارد. نمایشگر افقی و کوچک، نمایشگر کیلومترشمار، کنترلر تعویض دنده چرخان و فرمان درشت و D کات، از عناصر جذاب این کابین هستند.

کراس‌اور ۷ نفره جدید بازار ایران/ عکس

کروز کنترل، سیستم پایش باد لاستیک‌ها، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم هشدار خروج از خط، دوربین ثبت وقایع، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی، فرمان برقی EPS و ... از جمله امکانات حاضر در این خودرو هستند.

کراس‌اور ۷ نفره جدید بازار ایران/ عکس

پیشرانه VGV U۷۵ پلاس ۲ لیتری T-GDi بوده که ۲۲۶ اسب بخار قدرت و ۳۸۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. وظیفه انتقال قدرت در این خودروی ۷ نفره بر عهده گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک است. متاسفانه همچنان با کراس‌اووری دیفرانسیل جلو در این سگمنت روبه‌رو هستیم

شتاب صفر تا صد این خودرو حدود ۸ ثانیه اعلام شده است. در بخش ترمز و پایداری، سیستم‌های ترمز ضد قفل به همراه توزیع‌کننده الکتریکی نیروی ترمز، سیستم کنترل کشش، کنترل پایداری، کنترل شروع حرکت در سربالایی HAC، کنترل حرکت در سرپایینی DAC و ARP یا همان سیستم محافظ فعال واژگونی به کمک‌راننده می‌آیند.

قیمت نهایی VGV U۷۵ پلاس هنوز اعلام نشده است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: