کد خبر: ۹۷۱۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۶۳
محسن هاشمی درباره خبر حضور خود در انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم توضیحاتی ارائه داد.

محسن هاشمی: در فضای مجازی دیدم کاندیدای ریاست جمهوری شده ام /علیزاده طباطبایی:کارگزاران هنوز تصمیمی برای معرفی نامزد نگرفته استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، با تایید نکردن خبر حضورش در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: باید ابتدا جلسه شورای مرکزی حزب برگزار شود. باید جلسه جبهه اصلاحات هم برگزار شود.

وی در گفتگو با ایسنا گفت: در اخباری که امروز من در فضای مجازی مشاهده کردم، آمده که شورای مرکزی از نامزدی من حمایت کرده است، نه اینکه من نامزد شده باشم.

سید محمود علیزاده طباطبایی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی نیز با اینکه جلسه‌ای در روزهای گذشته به صورت مجازی برگزار شده است، اظهار کرد: در آن جلسه تصمیمی برای معرفی نامزد حزب گرفته نشد و قرار شد جلسه در روز ۵ شنبه برگزار شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: