کد خبر: ۹۷۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
تعداد بازدید: ۸۴
بیت شهید آیت الله رئیسی در اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از رهبر فرزانه و معظم انقلاب و ملت قهرمان و شهید پرور ایران آورد: این همه عزاداری‌های پرشور و هوشمندانه که از مرزهای ایران عبور کرده، نشان می‌دهد به واقع مرحله تازه‌ای از حرکت تکاملی انقلاب اسلامی آغاز شده است و آحاد مردم ایران، مسئولیتی بزرگ و تاریخی در حفظ، ترویج و تکمیل میراث بزرگ شهیدان برعهده دارند.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ بیت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از رهبر معظم انقلاب و ملت شهیدپرور ایران اسلامی برای تجلیل شایسته از شهدای خدمت تصریح کرده است: امروز که پروردگار صاحب جلال وعظمت، شرف شهادت را نصیب ذریه ابراهیم فرموده، برای ما راهی به جز صبر و مقاومت در تحقق تعالیم آن پیامبر عظیم‌الشأن باقی نمانده است، زیرا زمانه وحدت جهانی‌ بر تداوم راه انبیاء عظام در مبارزه با ستم و بی‌عدالتی فرا رسیده است.

بنابر روایت ایرنا، متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین و صلی الله علی محمد خاتم النبیین و تمام عده المرسلین و اهل بیته الطاهرین

رهبر فرزانه و معظم انقلاب و ملت قهرمان و شهید پرور ایران، سپاس خاضعانه ما را از این همه مهر و لطف بپذیرید. امروز که پروردگار صاحب جلال وعظمت، شرف شهادت را نصیب ذریه ابراهیم فرموده، برای ما راهی به جز صبر و مقاومت در تحقق تعالیم آن پیامبر عظیم‌الشأن باقی نمانده است، زیرا زمانه وحدت جهانی‌ بر تداوم راه انبیاء عظام در مبارزه با ستم و بی‌عدالتی فرا رسیده و این قرآن کریم است که می فرماید: «قولوا امنا بالله و ما انزل الینا و ما انزل علی ابراهیم و اسماعیل و اسحاق و یعقوب و الاسباط و ما اوتی موسی و عیسی و ما اوتی النبیون من ربهم لا نفرق بین احد منهم و نحن له مسلمون»(سوره مبارکه بقره آیه ١٣۶) این همه عزاداری‌های پرشور و هوشمندانه که از مرزهای ایران عبور کرده، نشان می‌دهد به واقع مرحله تازه‌ای از حرکت تکاملی انقلاب اسلامی آغاز شده است و آحاد مردم ایران، مسئولیتی بزرگ و تاریخی در حفظ، ترویج و تکمیل میراث بزرگ شهیدان برعهده دارند.

مقاومت همه جانبه در برابر دشمنان خدا با حفظ وحدت و انسجام ملی و با پیروی به موقع از فرامین و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب، ممکن می‌شود.

در این موقعیت خطیر دعای خالصانه شهیدان پشت سر ماست و میراث آنها پیش رویمان.

به یاری حق تعالی و دستگیری حضرت صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه)، شایسته است در همه حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و نظامی در مبارزه با تمدن فحشازده و کفرآلود، به پیش‌روی ادامه دهیم.

بار دیگر از الطاف پدرانه و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و این همه لطف و محبت و همدردی ملت بزرگ ایران سپاسگزاری می‌کنیم و از حضرت باری تعالی توفیق و سربلندی ایران عزیز و طول عمر با عزت رهبری حکیم آن را خواستاریم.
بیت شهید آیت‌الله دکتر رئیسی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: