کد خبر: ۹۷۰۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۸
تعداد بازدید: ۷۷
شهردار کرج در دیدار با دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد بانک شهر، با استقبال از گسترش همکاری های فی مابین تصریح کرد: استفاده از تسهیلات بانکی و روش های نوین تامین مالی روشی پذیرفته شده در تکمیل پروژه های عمرانی و‌ تقویت زیرساخت های شهری است که دستاوردهای قابل قبولی را به همراه داشته است.

گسترش همکاری ها میان شهرداری کرج و بانک شهر، مسیر تکمیل پروژه های عمرانی را هموارتر می سازدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک شهر، مهرداد کیانی در این دیدار، گفت: بانک شهر پشتوانه تکمیل بسیاری از پروژه های ملی و محلی است و امیدواریم فصل جدید همکاریها نیز برکات خوبی را در مسیر خدمت به مردم به همراه داشته است.
وی ادامه داد: اکنون در سطح کلانشهر کرج ده ها پروژه خرد و کلان ناتمام داریم که اعضای شورای شهر با توجه به قرار گرفتن در سال پایانی دوره ششم بر تکمیل آنها تاکید دارند لذا با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و تورمی و درآمدی، استفاده از تسهیلات بانکی و روش های نوین تامین مالی روشی کارشناسی و معقول به نظر می رسد و الحمدلله بانک شهر نیز آمادگی خود را بدین منظور اعلام کرده است.
کیانی تصریح کرد: چنانچه در اثر کمبود منابع مالی افتتاح پروژه های نیمه تمام دچار تأخیر زمانی شود، زیان اقتصادی و بار مالی تحمیلی آن به بودجه شهر به مراتب بیشتر از میزان سود پرداختی برای دریافت تسهیلات بانکی خواهد بود، ضمن آنکه نارضایتی عمومی و تداوم و تشدید مشکلات شهری نیز به آن افزوده می گردد.
دکتر سیدمحمدمهدی مدیرعامل بانک شهر نیز در این دیدار بر آمادگی بانک جهت توسعه همکاری ها با شهرداری کرج و تعریف مدل های جدید همکاری تاکید کرد و کمک به توسعه و عمران و آبادانی شهری در شهرهای مختلف کشور را جزو افتخارات این مجموعه برشمرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: