کد خبر: ۹۷۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۵
تعداد بازدید: ۱۰۵
با صدور حکمی از سوی دکتر احمدی مدیرعامل بانک شهر؛ ایمان امینی پور به عنوان سرپرست معاونت اعتبارات و بانکداری شرکتی این بانک منصوب شد.

انتصاب ایمان امینی پور به عنوان سرپرست معاونت اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک شهربه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک شهر، در حکم دکتر سیدمحمدمهدی احمدی خطاب به ایمان امینی پور آمده است: با عنایت به سوابق و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان " سرپرست معاونت اعتبارات و بانکداری شرکتی" بانک شهر منصوب می شوید.
انتظار دارد با توکل به خداوند متعال و بهره برداری بهینه از توان علمی و تخصصی خود و با رعایت قوانین و مقررات مرتبط و صرفه و صلاح بانک شهر از تمامی ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود برای انجام ماموریت های محوله استفاده نموده و در راستای تحقق اهداف مصوب ابلاغی و رعایت اصول امانتداری، صداقت، وفاداری سازمانی و اجرای دقیق مصوبات هیات مدیره تلاش و مجاهدت لازم را معمول فرمایید.
توفیق روزافزون جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف عالیه بانک شهر، از درگاه ایزد منان خواهانم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: