کد خبر: ۹۶۷۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
تعداد بازدید: ۱۱۹
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی به شدت نگران عملیات های شهادت طلبانه و ضدصهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی هستند.

نگرانی شدید اشغالگران از تشدید عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالیبه گزارش خبرداغ  به نقل از الجزیره، منابع امنیتی رژیم صهیونیستی از احتمال وقوع اقدامات ضدصهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی خبر دادند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابع امنیتی این رژیم اعلام کرد: موجی از هشدارهای بی سابقه درباره احتمال وقوع حمله های مسلحانه در کرانه باختری و قدس اشغالی وجود دارد.

به گزارش ایرنا، همزمان نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه «عقبه جبر» در شهر «اریحا» در شرق کرانه باختری حمله ور شدند.

نظامیان صهیونیست همچنین به اردوگاه «شعفاط» در قدس اشغالی یورش بردند.

این در حالی است که منابع وابسته به رژیم اسرائیل از درگیری میان جوانان فلسطینی و اشغالگران پس از یورش آنها به شهرک «الخضر» در غرب «بیت لحم» در کرانه باختری خبر دادند.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده، رژیم صهیونیستی از ابتدای تجاوز به غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳، به بازداشت ۷هزار و ۵۳۰ فلسطینی اقدام کرده که شمار زیادی از آنها همچنان در بازداشت اشغالگران هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین در این مدت به حملات نظامی خود در کرانه باختری و بازداشت اهالی این منطقه شدت بخشیده که در نتیجه آن، ۴۲۵ فلسطینی شهید و ۴۷۰۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

این خبر در حالی منتشر می شود که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در پی تدابیر امنیتی رژیم صهیونیستی در اطراف «مسجدالاقصی» و جلوگیری از ورود فلسطینی‌ها به این مکان مقدس، روز چهارشنبه فراخوانی را برای شکستن محاصره آن صادر کرد.

در بیانیه حماس که به همین مناسبت صادر شده، آمده است: ما از ملت فلسطین در کرانه باختری می‌خواهیم که برای شکستن تدابیر رژیم اشغالگر و ناکام گذاشتن توطئه‌های آن به مسجدالاقصی بروند.

حماس اضافه کرد: ما از اهالی کرانه باختری می‌خواهیم که در حمایت از مسجدالاقصی و ملت استوار فلسطین در نوار غزه، با رژیم اشغالگر مقابله کنند.

رژیم صهیونیستی هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان تدابیر شدید امنیتی را در اطراف مسجدالاقصی و برخی محله‌های قدس اشغالی اتخاذ کرده و از ورود جوانان فلسطینی به این مکان مقدس اسلامی جلوگیری می‌کند.

مقامات تل‌آویو نگران شعله‌ورشدن آتش انتفاضه‌ای دیگر و تشدید درگیری‌ها در کرانه باختری هستند.

با آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در بخش‌های مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: