کد خبر: ۹۶۷۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
تعداد بازدید: ۹۴
متخصصان امنیتی Inkas نسخه ای زرهی از نسل فعلی سدان S۵۸۰ را ساخته اند که به اندازه کافی در برابر حملات تفنگ های انفرادی یا نارنجک های دستی در صورت سقوط جامعه مقاوم خواهد بود.

این مرسدس بنز فرق دارد / ماشینی برای آخرالزمانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، این خودرو طوری طراحی شده تا حد امکان خوددار و بدون جلب توجه باشد و در نگاه اول، شبیه به یک کلاس S معمولی به نظر می رسد.

به نقل از روزیاتو، اگر قصد دارید در میان بازماندگان آخرالزمان ترکیب شوید و سفری ایمن داشته باشید به کارتان خواهد آمد. اما تقریباً تمام جنبه های این خودرو به نوعی ارتقا یافته اند، حتی تا ترمزها و چرخ ها.

یک موتور ۴ لیتری V۸ با قدرت ۴۹۶ اسب بخار باید نیروی کافی برای خروج عجولانه را در صورت نیاز فراهم کند و یک سیستم تعلیق تنظیم خودکار می تواند سواری را حتی در صورت ناهمواری جاده، نرم نگه دارد. در داخل، این خودرو دقیقاً همان چیزی است که انتظار دارید یک کلاس S باشد، به قدری که اصلاًحس نمی کنید که در یک سدان معمولی از مرسدس بنز قرار ندارید.

این مرسدس بنز فرق دارد / ماشینی برای آخرالزمان

در صورت نیاز، فهرست گسترده ای از لوازم اضافی اختیاری در دسترس شماست، از جمله یک منبع اکسیژن داخلی، چراغ های استروب برای کور کردن مهاجمان بالقوه، و یک دوربین دید در شب حرارتی برای مسیریابی مخفیانه در دل تاریکی. قیمت گذاری بسته به مشخصات دقیقی که انتخاب می کنید، متفاوت است، اما گفته می شود که نسخه کامل زره پوش با تمام آپشن ها می تواند بیش از ۵۰۰ هزار دلار هزینه داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: