کد خبر: ۹۶۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲
تعداد بازدید: ۸۵
رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ گفت: با توجه به نرخ کنونی قارچ در بازار عمده فروشی، عرضه بالاتر از ۱۰۰ هزارتومان گران‌فروشی است.

تاثیر نوسانات قیمت گوشت در بازار بر افزایش مصرف قارچبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، مهدی رجبی گفت: قیمت کنونی هرکیلو قارچ در بازار عمده فروشی ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان است که براین اساس با نرخ ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان باید به دست مصرف کننده برسد و فروش با نرخ های بالاتر گران‌فروشی است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:او با بیان اینکه عرضه و تقاضا در بازار قارچ همخوانی دارد،افزود: با توزیع مویرگی و راه اندازی پایانه فروش در استان تهران، قارچ با نرخ منطقی در بازار عرضه می شود.

توزیع روزانه قارچ فله

رجبی از توزیع روزانه ۵۰ تا ۶۰ تن قارچ فله در استان تهران خبر داد.

رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ خوراکی درباره تاثیر نوسانات قیمت گوشت بر بازار قارچ گفت: نوسانات قیمت گوشت قرمز منجر به افزایش سرانه مصرف قارچ در بازار شده چراکه نوسانات گوشت قرمز منجر به حذف این محصول پروتئینی از سفره خانوار شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: