کد خبر: ۹۶۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
تعداد بازدید: ۱۶۲
فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه برخی فهرست ها به مراکز قدرت و ثروت وصل هستند، گفت: لیست شورای ائتلاف نوعا از امکانات بیت المال و دولت استفاده می کند.

افشاگری درباره هزینه های تبلیغاتی شورای ائتلاف /هزینه مراسم حرم امام با آن پذیرایی، کارت هدیه و هواپیما چقدر بود و این پول را از کجا آوردید؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، حسن بیادی فعال سیاسی اصولگرا درباره امتیازات لیست شورای ائتلاف نسبت به دیگر فهرست‌ها گفت: «۴۵ حزب»، «شخصیت های مشهور علمی، فرهنگی و سیاسی» و «اقوام و اقشار» سه ضلع اصلی شورای وحدت را تشکیل می دهند و حضور پررنگی در تصمیم گیری ها دارند.

وی در گفتگو با نامه نیوز، با اشاره به تفاوت لیست شورای وحدت با سایر فهرست های اصولگرایی افزود: آنها یک باند هستند و باند تصمیم می گیرد که چه کسانی در فهرست حضور پیدا کنند، در حالیکه شورای وحدت با مشورت‌گیری از همه نمایندگان احزاب و شخصیت های برجسته و اقوام و اقشار لیست انتخاباتی را تدوین کرد.

عضو شورای وحدت با بیان اینکه باندبازی در این شورا جایی ندارد، اظهار کرد: شورای وحدت هزینه‌های مربوط به انتخابات را در حداقل خودش انجام می دهد؛ به طور مشخص تبلیغات عموما از طریق فضای مجازی انجام می شود؛ حال آنکه لیست ائتلافی دیگر در تهران فقط هزینه یک پیامکش یک میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه برخی فهرست ها به مراکز قدرت و ثروت وصل هستند، افزود: لیست شورای ائتلاف نوعا از امکانات بیت المال و دولت استفاده می کند، فقط بگویند هزینه مراسم حرم امام با آن پذیرایی، اسکان، کارت هدیه و هواپیما چقدر بود و این پول را از کجا آوردند. این موضوع مهمی است که باید شفاف باشد چون مردم حق دارند از منبع تأمین هزینه های فهرست های انتخاباتی مطلع باشند.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اهمیت مشارکت بالای مردم در انتخابات اظهار کرد: این صحبت در فضای رسانه ای و محافل سیاسی مطرح است که دولت تمام قد از لیست شورای ائتلاف حمایت می کند؛ امیدواریم مجریان انتخابات سقف تلاش خود را به کار گیرند تا هر گونه شائبه را از خود دور کنند، امنیت و سلامت انتخابات در بالاترین سطح برقرار باشد و هیچ گروهی نتواند در آن دخل و تصرفی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: