کد خبر: ۹۶۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۵
تعداد بازدید: ۱۲۱
تولیت آستان قدس رضوی گفت: مردم از رفتار برخی مسئولان گلایه ‎هایی دارند، شأن روحانیت بالاتر از آن است که بخواهند توجیه‌گر کاستی‌های مسئولان باشند.

گلایه های صریح از مسئولان: روحانیت هیچ وظیفه‌ای ندارد که عمامه و لباس امام زمان را خرج اشتباهات برخی مسئولان کند/مردم بسیار باهوش هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی در مراسم جشن تلبس جمعی از طلاب حوزه علمیه خراسان که در حرم مطهر امام رضا(ع) انجام شد، در سخنانی رشد کمی‌وکیفی حوزه‌های علمیه در کشور را از برکات انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: روحانیت وظیفه دفاع از اصل انقلاب و تبیین مبانی، فضیلت‎ها و خدمات انقلاب اسلامی را برای مردم دارند، البته در کنارش ضعف‌ها و مشکلاتی نیز در کشور هست که باید بیان شود؛ مردم از رفتار برخی مسئولان گلایه ‎هایی دارند، شأن روحانیت بالاتر از آن است که بخواهند توجیه‌گر کاستی‌های مسئولان باشند، روحانیت هیچ وظیفه‌ای ندارد که عمامه و لباس امام زمان(عج) را خرج اشتباهات دیگران کند.

به گزارش سایت آستان قدس، وی با تأکید نسبت به عدم توجیه‌گری اعمال غلط مسئولان توسط روحانیت، افزود: رفتار ناسالم برخی مسئولان نباید از یک سو باعث دلسردی مردم و از سوی دیگر موجب الکن شدن زبان روحانیت در دفاع از اصل انقلاب، نظام و ولایت فقیه شود؛ مردم بسیار باهوش هستند و از روحانیت انتظار صداقت دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: