کد خبر: ۹۶۶۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
تعداد بازدید: ۴۶۷
بهمن اسکندری، مدیرعامل بانک آینده به مناسبت پنجم اسفند‌ماه و روز مهندس با ارسال پیامی این روز را به جامعه مهندسین کشور علی‌الخصوص مشتریان گرانقدر این بانک تبریک گفت.
پیام تبریک مدیرعامل بانک آینده به مناسبت روز مهندسبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک آینده، بهمن اسکندری، مدیرعامل بانک آینده به مناسبت پنجم اسفند‌ماه و روز مهندس با ارسال پیامی این روز را به جامعه مهندسین کشور علی‌الخصوص مشتریان گرانقدر این بانک تبریک گفت.
در متن پیام آمده است:
زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی، مناسبتی ارزشمند برای بزرگداشت جایگاه مهندسی  کشور است. موعدی برای پاسداشت تفکر مهندسانی که توسعه‌‌ساز و تحول‌‌آفرین بوده‌، هستند و با تکیه بر اندیشه‌ و عمل خود جامعۀ امروز را بهتر از گذشته ساخته‌اند. زنان و مردانی که با تفکر، خلاقیت، خردگرایی، خودباوری و قدرت تحلیل، راه رسیدن به پیشرفت را هموار می‌سازند. 
 تاریخ ایران سربلند به وجود اندیشمندان، مهندسان، دانشمندان و بزرگانی مفتخر است که پایه‌های تمدن این مملکت را بنا نهاده و آثاری شگرف از خود به یادگار گذاشته‌اند که با گذشت سال‌ها و قرن‌ها، همچنان محکم و پابرجا ایستاده‌‌اند. 
سال‌روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس؛ فرصت مغتنمی است که ضمن تبریک این روز بزرگ، برای تمامی مهندسان ایرانی، به خصوص همکاران ارجمندم در خانواده‌ی بزرگ بانک آینده به عنوان مجموعه‌‌ای پویا، صحت، تندرستی و به‌روزی را از خدواند متعال مسألت می‌نمایم.
بهمن اسکندری
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: