کد خبر: ۹۶۶۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱
تعداد بازدید: ۸۴
بهمن اسکندری، مدیر عامل بانک آینده طی پیامی فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن، سال‌‌روز پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی را تبریک گفت

پیام تبریک مدیر عامل بانک آینده به مناسبت چهل و پنجمین سال‌روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامیدر این پیام آمده است:
پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران است، این پیروزی، نماد همدلی و هم صدایی، آگاهی و آزادی‌خواهی مردم و غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست‌های خالی و عزمی راسخ و با مشت‌ های گره‌ کرده تا ثبت پیروزی انقلاب بر جریده تاریخ ایستادگی کرد.
پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که دامن افق‌ها را روشن ساخت و مطلع غزل زیبای پیروزی و قصیده بلیغ ورسای اسلام بود .
خانواده بزرگ بانک آینده این افتخار را دارد که همواره همراه و یاور مردم بوده و در پاسداری از ارزش‌های انقلاب و حضور همه جانبه در حمایت از فعالان عرصه‌های تولیدی و اقتصادی و خدمت‌رسانی برای آبادانی، خودکفایی و شکوفایی اقتصادی کشور،گام‌های بلندی برداشته و کارنامه‌ای درخشان از خود ارائه داده است.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهیدان راه انقلاب اسلامی، فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن، سال‌‌روز پیروزی شکوه‌مند حق بر باطل را به ملت بزرگ ایران و خانواده بانک آینده تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
بهمن اسکندری‌

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: