کد خبر: ۹۶۴۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
تعداد بازدید: ۱۱۰
منصور پوریان گفت: اخیرا در کمیسیون کشاورزی مجلس مصوب شده که در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی، دولت دام‌های مازاد دامداران را از آن‌ها خریداری کند.

گوساله ۱۷۰ هزار تومان شد/ قیمت منطقی گوشت چه عددی است؟به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: منصور پوریان گفت: اخیرا در کمیسیون کشاورزی مجلس مصوب شده که در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی، دولت دام‌های مازاد دامداران را از آن‌ها خریداری کند.

منصور پوریان گفت: واردات بدون محدودیت دام زنده توسط مرزنشینان از مناطق مرزهای جلفا، اینچه برون و بنادر جنوبی از جمله چابهار از کشورهای استرالیا، نیوزلند و برزیل وارد کشور می‌شود.

او با بیان اینکه مخالف واردات دام زنده نیستیم، افزود: اگرچه واردات دام منجر به تنظیم بازار و اثر گذاری بر تولید داخل می‌شود، اما به تولیدکننده داخل فشار وارد می‌کند.

پوریان ادامه داد: با توجه به نوسانات قیمت تولید داخل، جلوی صادرات دام گرفته شد و از طرفی برای کنترل بازار و قیمت‌ها واردات انجام می‌شود.

رئیس شورای تامین کنندگان دام افزود: با توجه به واردات گوشت گوسفند و گوساله در تابستان، دام‌های مولد کشتار نشدند که این نشان‌دهنده افزایش زایش است. براین اساس در بهمن‌ماه باید حدود ۳۵۰ هزار راس گوساله و بیش از یک میلیون راس گوسفند کشتار شود.

پوریان ادامه داد: اخیرا در کمیسیون کشاورزی مجلس مصوب شده که در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی دولت دام‌های مازاد دامداران را از آن‌ها خریداری کند.

رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: قیمت کنونی هر کیلو گوساله و گوسفند ۱۷۰ تا ۱۹۰ هزار تومان است که براین اساس قیمت منطقی هرکیلو گوشت با احتساب هزینه‌های تولید ۳۵۰ تا ۴۲۰ هزارتومان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: