کد خبر: ۹۶۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
تعداد بازدید: ۹۱
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بر لزوم همکاری بانک مرکزی با انجام تحقیق و تفحص از عملکرد دولت درباره نحوه هزینه کرد ارز ۴۲۰۰ تومانی تاکید کرد.

بانک مرکزی برای انجام تفحص درباره نحوه هزینه‌کرد ارز ۴۲۰۰ تومانی همکاری کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، جبار کوچکی نژاد در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در تذکری گفت: بیش از ۲ سال است که مجلس به تحقیق و تفحص درباره ارز ۴۲۰۰ تومانی رای داده منتها اجازه انجام این تفحص داده نمی شود. با وجود تغییر مدیریت بانک مرکزی باز هم اجازه تحقیق و تفحص داده نمی شود.

وی ادامه داد: ارز ۴۲۰۰ تومانی مشکلاتی به دنبال داشته است. بیش از ده ها میلیارد دلار از منابع دولت در جیب یک سری رانت خوار رفته در حالی که باید سر سفره های مردم می رفت لذا رئیس مجلس دستور دهد تا در چند ماه باقی مانده از مجلس یازدهم، همکاری های لازم برای انجام تفحص درباره نحوه هزینه کرد ارز ۴۲۰۰ تومانی صورت گیرد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: حتما پیگیری می کنم و با آقای فرزین صحبت می کنیم که این کار انجام شود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: