کد خبر: ۹۶۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
تعداد بازدید: ۹۶
یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از افزایش تعرفه اینترنت توسط برخی از اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اینترنت در کشور انتقاد کرد.

محمدیاری: هیئت رئیسه مجلس درباره تعرفه اینترنت تذکر دهدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، حسن محمدیاری در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در تذکری ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی در کرمان گفت: متاسفانه استکبار جهانی با این نیت که بخواهد به این نظام و مردم آسیب وارد کند، کورکورانه مبادرت به ترور می‌کند.

نماینده مردم تالش و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکر دیگری با اشاره به افزایش تعرفه اینترنت توسط برخی از اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اینترنت در کشور اظهار کرد: اپراتورها به صورت چراغ خاموش هزینه‌های خود را در بحث اینترنت و پهنای اینترنت بر مردم تحمیل می‌کنند که زیبنده نیست و خارج از انصاف و عدالت است.

محمدیاری گفت: امیدوارم هیئت رئیسه مجلس در این زمینه از طرف مردم متذکر شوند که در این وضعیت عادلانه و منصفانه نیست که با مردم این‌گونه رفتار شود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: