کد خبر: ۹۵۴۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳
تعداد بازدید: ۴۶۳
سید محمود شربیانی در مورد تعطیلی بازار طلا و جواهر تهران گفت: براساس سنت دیرینه و همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش بازار طلای تهران از روز هشتم مجرم تا سوم امام تعطیل و سوگوار می باشد.

فوری؛ بازار طلا تعطیل شدبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم : سید محمود شربیانی در مورد تعطیلی بازار طلا و جواهر تهران گفت: براساس سنت دیرینه و همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش بازار طلای تهران از روز هشتم مجرم تا سوم امام تعطیل و سوگوار می باشد.

بازار طلاو جواهر تهران به مدت شش روز بمناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان(ع) تعطیل شد. سید محمود شربیانی در مورد تعطیلی بازار طلا و جواهر تهران گفت: براساس سنت دیرینه و همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش بازار طلای تهران از روز هشتم مجرم تا سوم امام تعطیل و سوگوار می باشد.

وی افزود: بر همین اساس طبق سنوات گذشته امسال بازار طلا و جواهر تهران اعم از پاساژهای اصلی بازار و راسته طلا و جواهرفروسان بازار تهران از روز سه شنبه سوم مردادماه الی یکشنبه هشتم مردادماه تعطیل و اعضای صنفی این بازار عزادار سید و سرور آزادگان جهان می باشند.

نایب رئیس اول اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران تعطیلی حدود یک هفته ای بازار را نشات گرفته از اعتقاد و دینمداری بازاریان برشمرد و خاطرنشان کرد: صنف و صنعت طلا و جواهر همگام با دیگر آحاد مردم و بازاریان با تعطیلی واحدهای کسبی خود و برپایی هیات و تکایای عزاداری و سوگواری عشق و ارادت خود را به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و سید و سالار شهیدان علیه السلام ابراز می کنند.

شربیانی یادآور شد: در زمان تعطیلی بازار تهران به مناسبت ایام سوگواری کلیه پاساژها و سراهای بازار طلای تهران مانند پاساژ اردیبهشت، فروردین، خرداد، حکیم هاشمی و مکاره، همچنین راسته بازار صحافها و زرگرهای بازار تهران تعطیل و هیاتهای عزاداری در این اماکن برپاست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: