کد خبر: ۹۵۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
تعداد بازدید: ۶۶۸
بخش صنعت و معدن همواره پیشران رشد و توسعه اقتصادی کشورمان بوده و نقش این بخش مهم در خودکفایی و مقابله با تحریم های ظالمانه استکبار بسیار حائز اهمیت است.
پیام تبریک روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد به مناسبت روز صنعت و معدنبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، بخش صنعت و معدن همواره پیشران رشد و توسعه اقتصادی کشورمان بوده و نقش این بخش مهم در خودکفایی و مقابله با تحریم های ظالمانه استکبار بسیار حائز اهمیت است.

همچنین بر خود فرض می‌دانیم این روز را به بازنشستگان عزیز صندوق فولاد که سال‌ها برای اعتلای صنعت و معدن کشورمان تلاش کرده‌اند و همچنین به مدیران و کارگران شریف شرکت‌های تولیدی تابعه صندوق بازنشستگی فولاد تبریک بگوییم و برای این عزیزان از درگاه خداوند متعال آرزوی توفیق نماییم.

روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: