کد خبر: ۹۵۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
تعداد بازدید: ۳۴۰
قیمت خودروهای چینی که در کارخانجات داخلی مونتاژ می‌شوند در دو هفته اخیر کاهش چشمگیری پیدا کرده است.

قیمت این خودرو ۸۳۰ میلیون تومان ریخت/ شیب سنگین کاهش قیمت در بازار خودروبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، بررسی روند قیمت‌ها در بازار خودرو نشان می‌دهد که چری آریزو 5T IE مدل ۱۴۰۲ در بازار در طول یک ماه گذشته ریزش ۲۰۰ میلیون تومانی را تجربه کرده است. این خودرو در حال یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان قیمت دارد. چری آریزو 5T IE مدل ۱۴۰۱ هم در بازار ۱۸۰ میلیون تومان ارزان شده و به یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان رسیده است.

در همین حال، چری آریزو 6 اکسلنت مدل ۱۴۰۱ در بازار خودرو ۱۷۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و به قیمت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش می‌رود.

چری تیگو 7 IE مدل ۱۴۰۲ در بازار خودرو ۱۸۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و به یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است.

در این میان، ام وی ام X55 اکسلنت اسپرت مدل ۱۴۰۰ در بازار خودرو ۱۴۰ میلیون تومان ارزان شده و یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. ام وی ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری نیز ۱۹۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و به ۸۶۰ میلیون تومان رسیده است.

بنا به این گزارش، فونیکس تیگو 8 پروکسی مدل ۱۴۰۲ در بازار خودرو ریزش ۸۳۰ میلیون تومانی را در طول یک ماه گذشته تجربه کرده و به قیمت ۳ میلیون و ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است.

فونیکس آریزو 6 پرو مدل ۱۴۰۲ نیز ۳۰۰ میلیون تومان ارزان شده و یک‌میلیارد و ۷۰۰ میلیدن تومان قیمت پیدا کرده است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: