کد خبر: ۹۵۱۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
تعداد بازدید: ۳۵۱
ابراهیمی در این جلسه با ابلاغ سلام گرم مدیرعامل صندوق به بیان سیاست ها و برنامه های صندوق در خدمت به بازنشستگان پرداخت.
برنامه های متراکم سرپرست معاونت فنی و عملیات بیمه ای در سفر به کرمانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، محمد ابراهیمی و هیات همراه در اولین برنامه خود با حضور در مزار سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان به مقام والای این شهید ادای احترام کردند.

سرپرست معاونت فنی و عملیات بیمه ای صندوق بازنشستگی فولاد سپس ضمن بازدید از دفتر امور بازنشستگی کرمان در نشستی صمیمانه با رئیس و کارکنان این دفتر با تقدیر از تلاش های آنان بر ضرورت تقویت امر درمان و خدمات درمانی و همت بیشتر برای خدمت به بازنشستگان در امور رفاهی و درمانی تاکید کرد.
ابراهیمی و هیات همراه در ادامه برنامه های روز نخست سفر خود در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان که به میزبانی شرکت زغالسنگ کرمان برگزار شده بود شرکت کردند.
ابراهیمی در سخنانی با تقدیر از همکاری همه سازمان های عضو شورا به تشریح برنامه های معاونت فنی و عملیات بیمه ای صندوق بازنشستگی فولاد برای خدمت به بازنشستگان پرداخت.
سرپرست معاونت فنی و عملیات بیمه ای صندوق بازنشستگی فولاد همچنین با حضور در دفتر کانون بازنشستگی فولاد کرمان با اعضای هیات مدیره کانون دیدار کرد.
وی در این دیدار با تقدیر از همدلی و همراهی اعضای کانون کرمان با مدیران صندوق، نقش کانون های بازنشستگی در رفع مشکلات بازنشستگان و کمک به خدمت رسانی صندوق به این عزیزان را بی بدیل خواند.
همچنین در روز دوم این سفر، ابراهیمی و هیات همراه با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با ایشان دیدار کردند.
دیدار عمومی با بازنشستگان نیز بخش مهم دیگری از برنامه های این سفر بود.
در این جلسه، بازنشستگان در سخنان جداگانه ای مشکلات و دغدغه های خود را تشریح کردند.
ابراهیمی در این جلسه با ابلاغ سلام گرم مدیرعامل صندوق به بیان سیاست ها و برنامه های صندوق در خدمت به بازنشستگان پرداخت.
همچنین دیدار با خانواده شهدا و صعب العلاج نیز از دیگر برنامه های این سفر بود.
گفتنی است صارمی سرپرست مدیریت امور مناطق و شجاعی مدیر درمان و رفاه معاونت فنی در این دیدارها حضور داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: