کد خبر: ۹۵۱۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
تعداد بازدید: ۲۱۱
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با اشاره به اینکه فعالیت‌ها در دولت سیزدهم به خوبی نشان داده نشده است، گفت: روابط عمومی‌های شرکت های تابعه، خطرات، ضعف ها، تهدیدها و فرصت ها را اعلام نمایند.

روابط عمومی‌ها یاوران سازمان می باشندبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، سید حجت کاظمی در نشست سراسری روابط عمومی‌ صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت‌های تابعه که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی به میزبانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برگزار شد، ضمن تشکر از میزبانی سنگ آهن این روز را به فعالان روابط عمومی‌های صندوق فولاد تبریک گفت و اظهار کرد: جایگاه روابط عمومی برکسی پوشیده نیست، چرا که دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و سازمان‌هایی پیشرو و موفق هستند که بهتر بتوانند با محیط پیرامون خود ارتباط بگیرند.

وی افزود: روابط عمومی‌‌ها یاوران سازمان هستند و نقاط ضعف و قوت هر دستگاه را گوشزد می‌کنند. روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه صندوق نیز باید بتوانند با همپوشانی و انسجام مانع گرفتار شدن مدیران در دام مدیریت شوند و به موقع به داد آنها برسند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با تصریح اینکه باید با بهره‌گیری از دانش روابط عمومی به خوبی فعالیت‌های صندوق را به جامعه هدف عرضه کنیم، گفت: کارهای خوبی در شرکت سنگ آهن مرکزی صورت گرفته که باید در رسانه‌های محلی و ملی به خوبی انعکاس داده شود.

وی با بیان اینکه صندوق فولاد زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و باید با استفاده از پتانسیل‌های ارتباطی مأموریت‌های خود را به خوبی انجام دهد، اضافه کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها برای معرفی دستاوردهای صندوق استفاده کنیم.

کاظمی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌های صندوق فولاد باید برای بهره‌مندی از توانمندی‌ها و مزایای یکدیگر و در نهایت ارائه گزارش به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور کار داشته باشند، گفت: از شما می‌خواهم با توجه به توانمندی‌های موجود در روابط عمومی‌ها دست به دست یکدیگر دهید و فعالیت‌ها و دستاوردهای صندوق را به بهترین نحو عرضه کنید.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با تأکید براینکه جلسات هم‌اندیشی روابط عمومی‌ها باید همچنان به صورت مستمر ادامه داشته باشد، گفت: باید با کمک روابط عمومی‌ها دستاوردها و اقدامات انجام شده به بهترین شکل منعکس شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: