کد خبر: ۹۵۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
تعداد بازدید: ۱۲۳
یکی از سوالات و نگرانی‌های مهم مبتلایان به یائسگی زودرس درباره باروری و فرزندآوری است.
مبتلایان به یائسگی زودرس چطور می‌توانند بچه‌دار شوند؟به گزارش خبرداغ به نقل ازخبرآنلاین، یکی از سوالات و نگرانی‌های مهم مبتلایان به یائسگی زودرس درباره باروری و فرزندآوری است.

پونه شیرازی: آیا مبتلایان به یائسگی زودرس می‌توانند بچه‌دار شوند؟ دکتر آمنه لاهوتی ،متخصص و جراح زنان و فلوشیپ نازایی با اشاره به اینکه یائسگی زردرس به معنای قطع فرآیند آزاد شدن تخمک و قاعدگی پیش از ٥٠ سالگی است، می‌گوید:اگر خانمی که زودتر از ٥٠سالگی دچار یائسگی شده است توده‌ای در سینه نداشته و سابقه بدخیمی های زنانه را در خانواده نداشته باشد با داروهای هورمونی می‌توان تداوم خونریزی ماهیانه و امکان باروری را در وی حفظ کرد.

این متخصص ادامه می‌دهد: اما اگر به دلایلی درمان دارویی ممکن نباشد ، شانس باردار شدن همچنان با روش‌های اهدایی برای این خانم وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: