کد خبر: ۹۴۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
تعداد بازدید: ۵۷۱
گروه سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد به محض ابلاغ شعار سال 1402 “مهار تورم و رشد تولید” از سوی مقام معظم رهبری(حفظه ا…) نسبت به تشکیل کارگروه تحقق اهداف شعار سال اقدام نمود.

تشکیل کارگروه تحقق اهداف شعار سال 1402 در گروه سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولادعلی احمدی سرپرست و نائب رئیس هیئت مدیره گروه با ابلاغ نقشه راه سال 1402 بر اساس نام گذاری سال پیش روی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)،به شرکت های تابعه اعلام نمود: گروه سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد با اعتقاد راسخ به نگاه نافذ، شناخت غایی و کامل و درایت بی بدیل ولی امرمسلمین جهان امام خامنه ای(دامت برکاته)برنامه های سال پیش روی خود را در جهت همراهی با تحقق اهداف از پیش تعیین شده برای شعار “مهار تورم و رشد تولید” ترسیم و بروزرسانی نموده است.

به گزارش سرویس اقتصادی خبرداغ به نقل از روابط عمومی گروه سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد؛ احمدی در ادامه گفت: بر احدی پوشیده نیست که بخش اعظم برنامه های تحقق سال بر عهده نهادهای سیاست گذاری پولی و مالی کشور می باشد، لیکن تمامی ارکان نظام از صدر تا ذیل می بایست تمامی مساعی خویش را در جهت همراهی با نهادهای اصلی متولی کنترل و مدیریت تورم بکار گیرند.گروه سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد و شرکتهای تابعه موظف به همراهی همه جانبه با دستگاه های متولی می باشند و از آنجا که اشتغال نیز ازمولفه های لاینفک رشد تولید می باشد، شرکت های تابعه می بایست تمام تلاش خود را برای برنامه ریزی و تعریف پروژه های کوچک مقیاس و بلند مدت با رعایت چارچوب های کنترل تورم در عین اشتغال آفرینی بهینه و افزایش تولید به کار بندند. 

منویات مقام معظم رهبری(حفظه ا…) همواره با تأکید بر تقویت پایه های اقتصاد ملی و حرکت بسوی اشتغال کامل بوده است.و گروه سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد نیز خود را مکلف به برنامه ریزی جهت افزایش و رشد تولید با روش و مدل های روز همچون استفاده از توان جوانان نخبه دانشگاهی دانسته تا با بهره از ظرفیت هایی همچون ارتباط صنعت، بازار و دانشگاه ضمن افزایش تولید و ایجاد اشتغال بیشینه ، بهاء تمام شده محصولات و تولیدات را کنترل و هم آوا با سیاست های پولی کشور جهت کنترل تورم گام بردارد. به همین منظور به محض ابلاغ شعار سال از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گروه سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد نسبت به تشکیل کارگروه تحقق اهداف شعار سال اقدام نمود و مراتب در کارگروه های متناظر در شرکت های تابعه نیز تشکیل گردید.
وی در ادامه افزود: از آنجا که مسئله معیشت مردم شریف کشور همواره مورد توجه و تأکید معظم له  به  ارکان و کارگزاران نظام بوده،گروه سرمایه گذاری خود را مکلف به بهره از تمام ظرفیت های داخلی و در صورت امکان خارجی برای حفظ کرامت مردم مومن ایران اسلامی می داند و در همین راستا از هرگونه مدل مشارکت در طرح های توسعه ای استقبال می نماید. ان شاا… که فعالیت خادمان مردم در گروه سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد موجب مرضی حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری(حفظه ا…) و مردم مهربان ایران در سال 1402 قرار گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: