کد خبر: ۹۴۶۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱
تعداد بازدید: ۲۱۰
مدیرعامل شستا گفت: پروژه شرکت صنایع چوب خزر کاسپین از اولویت ها است و باید با استفاده از ظرفیت ها برای اجرایی شدن آن در کمترین زمان ممکن و با استفاده از تکنولوژی های روزآمد برنامه ریزی مناسبی صورت پذیرد.

پروژه شرکت صنایع چوب خزر کاسپین از اولویت های شستا استبه گزارش خبرداغ به نقل از شستارسانه ؛ ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با همراهی مدیرعامل هلدینگ تاسیکو و مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران این شرکت از بخشهای مختلف این شرکت بازدید و در جریان آخرین فعالیت های این مجموعه قرارگرفت.

ابراهیم بازیان؛ در جریان این بازدید ضمن تاکید بر اهمیت شناسایی و توسعه سرمایه های انسانی، خواستار توجه کامل به کیفیت و دقت روش های ارزیابی و استفاده از رویکردهای جدید و موثر در فرایند توسعه کارکنان شد.

وی افزود؛ عملکرد فعلی نشان می‌دهد که شرکت خزر کاسپین از سرمایه‌های انسانی خوبی برخوردار است، به طوری که دلسوزانه و متعهدانه تلاش می‌کنند و این موضوع در عملکرد آن‌ها کاملاً مشهود است.

ابراهیم نصرالهی مدیرعامل هلدینگ تاسیکو از چوب خزر به عنوان یکی از برترین شرکت های عرصه صنعتی نام برد و ادامه داد: تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین با شعار و حرف اتفاق نمی افتد بلکه با همین فعالیت هایی رخ می دهد که در مجموعه بزرگ شرکت صنایع چوب خزر کاسپین در حال انجام است.

در پایان ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) درخصوص توسعه خط تولید جدید به عنوان فاز بعدی این شرکت گفت: پروژه شرکت صنایع چوب خزر کاسپین از اولویت های ماست و باید با استفاده از ظرفیت ها برای اجرایی شدن آن در کمترین زمان ممکن و با استفاده از تکنولوژی های روزآمد برنامه ریزی مناسبی صورت پذیرد.

خاطر نشان می‌شود که شرکت صنایع چوب خزر کاسپین از شرکت های زیر مجموعه گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین(تاسیکو) می باشد که وابسته به تاپیکو و شستا است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: