کد خبر: ۹۴۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷
تعداد بازدید: ۳۰۵
معاون اول رئیس‌جمهور ضمن پیگیری آخرین وضعیت زلزله خوی از استاندار آذربایجان‌غربی، خواستار ارائه گزارش‌های تکمیلی و مستمر در ساعات آتی شد.

مخبر در تماس با استاندار آذربایجان‌غربی آخرین وضعیت زلزله خوی را پیگیری کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در تماس‌های تلفنی جداگانه با استاندار آذربایجان‌غربی و رئیس جمعیت هلال احمر، آخرین وضعیت زلزله خوی را پیگیری کرد.

محمد مخبر در این تماس‌ها، امدادرسانی سریع و رسیدگی به وضعیت مصدومان احتمالی در ساعات اولیه را ضروری دانست و بر بسیج همه نیروها و امکانات برای کمک به زلزله‌زدگان تأکید کرد.

معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی و کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر نیز گزارش‌های اولیه‌ای از ارزیابی وضعیت منطقه و نحوه امدادرسانی ارائه کردند.

معاون اول رئیس‌جمهور در پایان این ارتباط تلفنی ارائه گزارش‌های تکمیلی و مستمر را در ساعات آتی خواستار شد و بر آمادگی کامل برای پشتیبانی از عملیات امدادی در منطقه در صورت نیاز خبر داد.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: