کد خبر: ۹۴۳۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
تعداد بازدید: ۲۲۱
جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح های سفر رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی ظهر امروز یکشنبه به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و در مورد طرح های توسعه و سرمایه گذاری این سفر بحث، بررسی و تصمیم گیری شد.

برگزاری جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح های سفر دولت به استان خراسان جنوبیبه گزارش خبرداغ ، در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، وزاری نفت، علوم، تحقیقات و فناوری، امور اقتصادی و دارایی، جهاد کشاورزی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، استاندار خراسان جنوبی و مسئولان دستگاه اجرایی و مقامات ارشد استانی حضور داشتند، چگونگی پیشرفت و پیگیری مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به این استان بررسی شد.

در ادامه این جلسه نیز در خصوص مصوبات جدید عمرانی، زیرساختی و و توسعه ای استان خراسان جنوبی در زمینه های زیربنایی، بهداشت و درمان، روستاهای مرزنشین، آموزشی و دانشگاهی، کشاورزی و دامداری، آبخیزداری، مالیاتی، سرمایه گذاری، اشتغالزایی و معیشت مرزنشینان و بازارچه های مرزی تصميمات لازم اتخاذ شد.

همچنین در این جلسه مقرر شد تا در سفرهای استانی دولت در راستای طرح ها و برنامه های معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با همکاری میان دستگاهی با وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی و دولتی، تسهیلات اعتباری و منابع عمرانی و زیربنایی در حوزه روستاها و مناطق محروم در سرتاسر کشور نیز بررسی و اجرایی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: