کد خبر: ۹۳۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
تعداد بازدید: ۳۲۱
تولید علم و تحقیقات، حیات آینده کشور است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

پیام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت بزرگداشت هفته پژوهش و فناوریبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، امروزه پژوهش و فناوری نقش عمده ای در ایجاد استقلال و توسعه پایدار داشته و جوامع توسعه یافته، نتایج تحقیقات علمی را زمینه ساز تدوین سیاست ها، مأموریت ها و برنامه ریزی های سازمانی قرار داده اند.

پژوهش، معیار ارزشمندی است که موجبات نیل به دانایی و توانایی، تولید اشتغال و ثروت، دستیابی به رفاه و امنیت اجتماعی و در نهایت استقلال، خودکفایی و اقتدار جامعه را فراهم می نماید. منطبق بر سیاست های ابلاغی علم و فناوری توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بهره‌گیری مناسب از یافته‌های علمی و پژوهشی و فراهم نمودن بسترهای مناسب جهت گسترش مرزهای دانش و دستیابی به فناوری های نوین در راستای پاسخگویی به نیازها و تحولات جدید در اقتصاد دانش بنیان، می تواند زمینه ساز آینده ای درخشان برای کشور شود.

دستاوردهای پژوهشی و فناوریِ بی شمار در بخش های تولید، صنعت و فناوری، مرهون همت والای پژوهشگران است و هفته پژوهش فرصتی مغتنم برای معرفی دستاوردهای این عزیزان و تقدیر از تلاش‌های ارزنده آنان در عرصه پژوهش و فناوری است.

در این راستا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان وزارتخانه دانائی محور، با توجه به گستره مأموریت ها و اهداف، همواره لزوم بهره گیری تصمیم سازی های منبعث از مبانی علمیِ مورد اجماع، اشاعه دانش مکتسبه و ارج نهادن به حوزه پژوهش و توسعه را سرلوحۀ امور خود قرار داده و اقدامات لازم را در این خصوص انجام داده است.

اینجانب نیز هفته پژوهش و فناوری را در سالی که با شعار “تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” مزین شده است به تمامی پژوهشگران، فناوران و اندیشمندان حوزه علم و دانش تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند عالم حکیم، توفیق روزافزون پژوهشگران و فنآوران خانواده بزرگ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، خواستارم.

امید است با تلاش و همت کلیه تلاشگران این عرصه، شاهد موفقیت های چشمگیری در توسعه علمی کشورمان و نیل به اوج افتخار و فتح قله های علمی در جهان باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: