کد خبر: ۹۳۸۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
تعداد بازدید: ۱۷۲
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس تجربه، بخش دولتی قادر به مدیریت شرکت‌داری نیست و ضروری است به سمت مردمی‌شدن اقتصاد پیش برویم.

مرتضوی: دولت از بنگاه‌داری به سمت سهام‌داری می‌رود/ مردمی‌کردن اقتصاد کشور ضرورت استبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، «سیدصولت مرتضوی» در شورای اداری استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به دیپلماسی موفق دولت سیزدهم و توفیقات این دولت، اظهار داشت: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، علت فتنه اخیر این بود که دولت آیت‌الله رئیسی در مسیر حقیقی و ریل‌گذاری مناسب حرکت کرد.

مرتضوی، با تأکید بر اینکه سیاست وزارت تعاون، عبور از بنگاه‌داری و رسیدن به سهام‌داری یعنی توسعه تعاون است، ادامه داد: بر اساس تجربه، بخش دولتی قادر به مدیریت شرکت‌داری نیست و بخشی از شرکت‌ها واگذار می‌شود.

وی توسعه رفاه اجتماعی و رفع فقر مطلق را از برنامه‌های وزارت تعاون اعلام و یادآوری کرد: در این راستا گام‌های بلندی برای اصلاح ضریب جینی، رفع فقر مطلق و فقر نسبی برداشته شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: