کد خبر: ۹۳۵۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳
تعداد بازدید: ۲۴۸
مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران در جلسه هم اندیشی مدیریت و کارکنان هسته گزینش شرکت دخانیات ایران با اشاره به لزوم وجود این نهاد انقلابی و ارزشی در پالایش نیروی انسانی، بر مصمم بودن مدیریت عالی شرکت در پشتیبانی از اقدامات و تصمیمات هسته گزینش تاکید کرد.

برگزاری جلسه هم اندیشی مدیریت و کارکنان هسته گزینش شرکت دخانیات ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، محمد شیخان افزود: تقویت اعتماد مجموعه شرکت با تلاش بیش از پیش کلیه کارکنان هسته گزینش ضروری است.

در این جلسه که با حضور ابراهیم صارمی نماینده وزیر و دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، یاسر بهشاد مدیر گزینش شرکت دخانیات ایران، گزارشی از روند فعالیت‌های ۳ ماه اخیر این حوزه ارائه نمود.

در انتهای جلسه نیز صارمی از اقدامات و پیشتیبانی های شیخان در احیای جایگاه گزینش در سطح شرکت دخانیات قدردانی کرد و وجود چنین مدیران انقلابی را مایه مباهات دانست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: