کد خبر: ۹۳۵۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
تعداد بازدید: ۲۲۴
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: پرداخت معوقات ۵ماهه بازنشستگان سایر سطوح، در ماه جاری آغاز خواهد شد و تا قبل از پایان سال جاری، کلیه معوقات این گروه از بازنشستگان از محل افزایش ۸۱ درصدی به عالوه مبلغ ثابت ۵۸۵ هزار تومان تسویه خواهد شد.

وزارت کار: پرداخت معوقات ۵ماهه بازنشستگان سایر سطوح در ماه جاری آغاز خواهد شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: پرداخت معوقات ۵ماهه بازنشستگان سایر سطوح، در ماه جاری آغاز خواهد شد و تا قبل از پایان سال جاری، کلیه معوقات این گروه از بازنشستگان از محل افزایش ۸۱ درصدی به عالوه مبلغ ثابت ۵۸۵ هزار تومان تسویه خواهد شد.

وزارت کار در پاسخ به مطلب منتشر شده در روزنامه کار و کارگر با عنوان «مدیران دولتی تأمین اجتماعی در برابر بدقولی دولت سکوت نکنند» توضیحاتی ارائه کرد: در پاسخ به مطالب مطروحه از سوی رییس هیات مدیره اتحادیه پیش‌کسوتان جامعه کارگری یادآور می‌شود دولت سیزدهم تاکنون و به‌رغم همه محدودیت‌های موجود، همراهی و همکاری بسیار مناسبی را در بازپرداخت مطالبات سازمان تأمین اجتماعی داشته است و در جلسه اخیر ستاد اقتصادی دولت نیز رییس جمهور بر ضرورت تسریع در بازپرداخت بدهی‌های بیمه‌ای دولت تأکید ویژه داشته‌اند.

بر اساس اعلام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، پرداخت معوقات ۵ماهه بازنشستگان سایر سطوح، از آبان‌ماه سال جاری آغاز خواهد شد و تا قبل از پایان سال جاری، کلیه معوقات این گروه از بازنشستگان از محل افزایش ۸۱ درصدی به عالوه مبلغ ثابت ۵۸۵ هزار تومان (حسب مفاد مواد ۶۹ و ۸۸۸ قانون تأمین اجتماعی و تصمیم وزرای عضو هیات امنای سازمان تأمین اجتماعی) تسویه خواهد شد.

در ارتباط با موضوع بیمه تکمیلی بازنشستگان نیز ذکر این نکته ضروری است که در انتخاب شرکت بیمه‌گر و عقد قرارداد، این سازمان تنها نقش تسهیلگر و هماهنگ‌کننده را در کنار کانون‌های بازنشستگان ایفا می‌کند و علاوه‌برآن در دولت سیزدهم و با افزایشی قابل‌اعتنا، سهم مشارکت سازمان تأمین اجتماعی در تأمین و پرداخت حق بیمه تکمیلی بازنشستگان به ۵۷ درصد کل حق بیمه بازنشستگان افزایش‌یافته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
0
0
چرا اعتبار بازنشستگان برای دریافت وام مورد قبول بانک‌ها نیست؟
برای دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی بدون ضامن بازنشستگان به بانک مراجعه کردم، اما اعتبارم برای دریافت این وام صفر اعلام شد و موفق به دریافت آن نشدم، چگونه است که برخی افراد به بهانه کارآفرینی و اشتغالزایی امکان دریافت وام‌های چندصد میلیونی را دارند، اما یک فرد سالمند و بازنشسته نیازمند در شرایط کنونی برای دریافت وام اندک از بانک، اعتبار لازم را نداشته باشد؟
بازنشسته تأمین اجتماعی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: