کد خبر: ۹۳۵۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
تعداد بازدید: ۱۶۱
رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: حقوق کارمندان و بازنشستگان از ۹۰۰ هزار تا یک میلیون تومان افزایش می‌یابد و از مهر ماه محاسبه و پرداخت می‌شود.

اعلام رقم جدید حق عائله‌مندی/ دریافتی مشمولان بهزیستی چقدر بالا رفت؟به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان لشکری و کشوری از اول مهر بوده و ضوابط اجرایی آن بررسی و مبالغ به صورت معوق از مهر ماه محاسبه و پرداخت می شود.

و️ی ادامه داد: حداقل یک میلیون تومان برای کارمندان افزایش حقوق در نظر گرفته شده است. حق عائله مندی و اولاد نیز طبق قانون جوانی جمعیت ۵۰ درصد اضافه می شود به طوری که افراد برای حق عائله مندی ۲۰۰ هزار تومان و برای حق اولاد ۱۰۰ هزار تومان بیش از گذشته دریافت می کنند.

لطیفی افزود:‌ ️به حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران ۹۰۰ هزار تومان اضافه شده و همچنین پنج درصد به مبلغی که شهریور ماه دریافت می کردند، اضافه می شود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت:‌ ۳۰ درصد نیز به دریافتی افراد مشمول مجموعه بهزیستی و کمیته امداد اضافه می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: