کد خبر: ۹۳۴۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
تعداد بازدید: ۱۹۳
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با تاکید بر لزوم برخورد قاطع با اغتشاشگران گفت: خون شهدای شاهچراغ و شهدای امنیت گردن دروغ‌پردازان سلبریتی، فتنه گران و برخی خواص بی بصیرت است.

آنهایی که هیزم به آتش اغتشاشات ریختند، مسبب خون شهدای شاهچراغ هستند/ لزوم برخورد قاطع با اغتشاشگرانبه گزارش خبرداغ ،احمد علی مقدم عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گف وگو با خبرنگار سیاسیی خبرگزاری فارس، با محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) در شیراز، اظهار داشت: شهادت جمعی از هموطنان و زائرین حرم مطهرحضرت احمد بن موسی علیه السلام به دست تروریست های جنایتکار تکفیری و وهابی را به محضر حضرت حجت(عج)، مقام معظم رهبری و خانواده های این شهدا تسلیت و تعزیت عرض کرده و این اقدام وحشیانه را بشدت محکوم می کنیم.

وی با بیان اینکه همه باید بدانند که جریان تروریستی از جریان اغتشاشگر سواستفاده کرده است، افزود: مهسا امینی؛ طعمه‌ مطامع سیاسی و دشمنان شده است بطوری که عنصر وهابی- تکفیری با سواستفاده از ناامنی‌های اخیر، دست به اقدام تروریستی زده است لذا این جنایت وحشیانه در راستای اغتشاشات و فتنه اخیر دشمنان است که با فریب جمعی افراد جاهل و تروریست های مزدور بوجود آمده است و چنان این تروریست های ظالم آموزش و عملیات روانی دیده اند که مغز آنها اندکی به بدی این کار و مظلومیت مردم بیگناه فکر نمی کند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه دروغ پردازان سلبریتی، فتنه گران اصلاح طلب و برخی خواص بی بصیرت با رسانه های معاند هم صدا دشمن شده اند، عنوان کرد: خون تمام شهدای این فاجعه و شهدای امنیت به گردن این افراد بی بصیرت است که بازیگر این سناریو از پیش تعین شده دشمنان شده اند بنابراین کسانیکه زمینه را برای توطئه‌ های دشمن فراهم کردند سبب بروز حوادثی همچون حادثه تروریستی شیراز، آتش کشیدن مساجد در شهرهای مختلف، خسارت به اموال عمومی، شهادت جمعی از نیروهای امنیتی، بسیجیان و مردم مظلوم و بیگناه و صرف توان نیروهای امنیّتی برای آرام کردن اغتشاشات کف خیابان شده اند.

مقدم با تاکید بر اینکه همه این خون‌های به ناحق ریخته به گردن آشوبگران بی بصیرت است که صدا و بازوی دشمن شده اند، بیان کرد: این فاجعه دلخراش نشان داد که دشمنان دلسوز و مدافع حقوق زن مسلمان نیستند و شعار" زن، زندگی و آزادی" فقط بهانه ای برای اجرای نقشه های پلید آنان است چراکه اگر چنین بود جان مادری مظلوم به همراه فرزند خردسالش را در حرم شاهچراغ (ع) نمی گرفتند لذا کشتن مادر، فرزند و کودکان، هدف آزادی خواهان دروغین و فتنه گر با شعارهای فربینده است.

این فعال سیاسی با گرامیداشت یاد شهدای این فاجعه دلخراش، گفت: تمامی افراد بی خرد و افراد تاثیرگذار اجتماعی و سیاسی که خواسته و ناخواسته، کشور را به آشوب کشانده اند بدانند که آزادی؛ دستاویزی برای تروریست های رسانه ای جهت کشتار مردم، حقارت زن مسلمان و از بین بردن امنیت کشورمان شده است.

مقدم تصریح کرد: تمام اغتشاشگران و اراذلی که هیزم در آتش اعتراضات و اغتشاشات ریختند و بدنبال ایجاد ضعف در اعمال قانون هستند درحقیقت با فساد فی الارض به محاربه و جنگ با نظام برخواسته اند لذا دستگاه های امنیتی و انتظامی بالاخص قضائی باید با آمران و طراحان این حوادث تروریستی برخوردی قاطع و بازدارنده کنند و آنها را به اشد مجازات برسانند تا درس عبرتی برای سایر فتنه گران شود و از مجلس انقلابی میخواهم سریعا در مورد اصلاح قانون آئین دادرسی کیفری در ارتباط با محاکمه و مجازات فتنه گران و لیدرهای اغتشاشات عاملان ترور، خارج از تشریفات آئین دادرسی کیفری رسیدگی کنند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان اظهار داشت: امام راحل تاکید کردند « بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود». دشمنان هر کجا که ناتوان از مقابله و رقابت با جمهوری اسلامی ایران می شوند، دست به جنایات کور تروریستی و خشونت می زنند اما این حوادث سبب نمی شود که ملت شریف و نظام جمهوری اسلامی حتی ذره ای از مواضع انقلابی و اسلامی خود کوتاه بیاید بلکه بصیرت افراد آگاه و دشمن شناس نیز بیشتر هم شده است لذا دشمن بداند که بزودی به خون تک‌تک شهدای مظلوم این حادثه تروریستی، پاسخی شدید و قاطعانه داده خواهد شد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
0
0
۱۳:۲۹۰۵ آبان ۱۴۰۱
ما دیگر به مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین نیاز نداریم و فقط در برابر مقابله دخالت، مداخله گری، اهانت، خیانت، تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش بمب اتمی نیاز داریم
به آمریکا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
به اروپا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
بهترین گزینه و پاسخ مردم ایران، ارتش و سپاه 100 درصد فقط نابودی پایگاه های آمریکا در عراق، سوریه و خاورمیانه است.
در زمان که انگلیس جنایتکار و فرانسه جنایتکار و آمریکا جنایتکار و اروپا همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کردند و متاسفانه ظریف و عراقچی وغیره هم با انگلیس، جنایتکار، فرانسه و آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار مذاکره و همه جانبه همکاری می کردند چرا؟
سه کشور اروپایی جنایتکارعضو برجام، همه جانبه از اغتشاشگران حمایت کردند شرم آور و تاسف بار است.
سه کشور اروپایی عضو برجام، آتش بیار معرکه اغتشاشات
انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضو برجام در این روزها با صدور بیانیه‌های مداخله جویانه درباره اغتشاشات اخیر در ایران و تهدید به تحریم و اعمال آن، آتش بیار معرکه اغتشاشات شده‌اند.

جای بسی تاسف است در شرایطی که مقامات کشورهای اروپایی داعیه حقوق بشر و به طور خاص، حقوق زنان را سر می دهند،در کشوری اروپایی، یک بانوی ایرانی در جایگاه یک مقام عالی دیپلماتیک مورد حمله سلاح سرد قرار گرفته و البته همزمان در داخل کشور ایران این گروه های تروریستی مورد حمایت برخی کشورهای اروپایی با توزیع سلاح و ساماندهی اراذل و اوباش جان آحاد ملت ایران و جوانان و زنان این مرز و بوم را مورد حمله قرار داده اند و همان مقامات اروپایی علیرغم ادعاهای دروغین، سکوت اختیار کرده اند!
این اقدامات به رهبری گروه تروریستی سازمان مجاهدین خلق که بیش از این سبب سلب حیات از بیش از 18 هزار هموطن ایرانی ما شده اند، صورت گرفته و بنابر سوابق این گروه تروریستی ،این عمل حرکت جدیدی از سوی آنها نیست و جای تعجب ندارد! تعجب اینجاست که این گروه تروریستی در مامنی که مقامات اروپایی مدعی حقوق بشر برایشان فراهم کرده اند، دست به اقدامات ضد حقوق بشری می زنند.

سازمان های بین المللی خیانتکار باید در این مورد پاسخ و جواب و توضیح به دهند آمریکایی ها جنایتکار به کدام مجوز و قطعنامه به افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن تجاوز و حمله کردند.
سازمان های بین المللی خیانتکار باید در این مورد پاسخ و جواب و توضیح به دهند انگلیسی ها جنایتکار به کدام مجوز و قطعنامه به افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن تجاوز و حمله کردندداعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل مسئولیت حمله تروریستی شیراز را بر عهده گرفت.
آمریکا جنایتکار 82 درصد نفت سوریه را غارت می‌کند آمریکا جنایتکار دست از غارت منابع ملی سوریه بردارد.
از سال 2011 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست گروهک تروریستی داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان در کار است و تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است
18هزار نفر در ایران قربانی ترور شده‌اند
تروریستها همچنان مردم بی گناه در ایران را هدف قرار می دهند.
در طول چهار دهه گذشته بیش از 18 هزار نفر در ایران قربانی ترور شده اند.
تروریست ها در اروپا و آمریکا و تحت حمایت آنها قرار دارند. چرا سازوکارهای حقوق بشری در برابر این اقدام تروریستی مرگبار سکوت کرده اند؟!
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: