کد خبر: ۹۳۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
تعداد بازدید: ۱۶۱
اسماعیل محبی پور معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس در گفتگو با صداوسیما در خصوص حادثه تروریستی حرم شاهچراغ گفت: یک جوان حدودا سی ساله بود که عملیاتش را به صورت انفرادی انجام داده است. وی افزود: وسیله مورد استفاده وی یک قبضه کلاشینکف با خشاب اضافه بوده است که قریب ۶۰ گلوله را به صورت اتفاقی به هرکس که در مسیرش بوده شلیک کرده است.

معاون استانداری فارس: عامل تروریستی حمله به حرم شاهچراغ یک جوان سی ساله بوده؛ عملیاتش را به صورت انفرادی انجام دادهمعاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس گفت: عامل تروریستی یک جوان30 ساله بوده و عملیات خود را به صورت انفرادی انجام داده است.

 

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»؛ اسماعیل محبی پور معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس در گفتگو با صداوسیما در خصوص حادثه تروریستی حرم شاهچراغ گفت: یک جوان حدودا سی ساله بود که عملیاتش را به صورت انفرادی انجام داده است.

وی افزود: وسیله مورد استفاده وی یک قبضه کلاشینکف با خشاب اضافه بوده است که قریب ۶۰ گلوله را به صورت اتفاقی به هرکس که در مسیرش بوده شلیک کرده است.

معاون سیاسی استاندار فارس گفت: امیدواریم تا فردا اطلاعات دقیقی را از این فرد اعلام کنیم زیرا این فرد در حال حضار مجروح و در حال مداوا است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حرف دل همه مردم ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
0
0
اهداف تروریستی در ایران به دستور مستقیم آمریکا و صهیونیست‌ها است
حامیان جنایت تروریستی شیراز به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.
آتش خشم و انتقام ملت ایران دامن جنایتکاران را خواهد گرفت.
عامل تروریستی حمله به حرم شاهچراغ یک جوان سی ساله بوده؛ عملیاتش را به صورت انفرادی انجام داده.
آتش خشم و انتقام ملت ایران اردوگاه شیطان را به سزای اعمال ننگین خود خواهد رساند.
اهداف تروریستی در ایران به دستور مستقیم آمریکا و رژیم صهیونیستی شکل می‌گیرد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: