کد خبر: ۹۳۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰
تعداد بازدید: ۱۵۶
فرمانده سپاه بابلسر گفت: در روزهای گذشته جریان معاند، با سوء استفاده از تعدادی از دانشجویان فریب‌خورده، به‌دنبال درگیری با سلاح گرم و سرد در دانشگاه مازندران بودند که با هوشیاری نیروهای امنیتی خنثی شد.

بفرمانده سپاه بابلسر: یکی از لیدر‌های اعتصابات و شعارنویسی در دانشگاه مازندران بازداشت شد / ارتباط این فرد با شبکه منافقین محرز شدهه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: فرمانده سپاه بابلسر گفت: در روزهای گذشته جریان معاند، با سوء استفاده از تعدادی از دانشجویان فریب‌خورده، به‌دنبال درگیری با سلاح گرم و سرد در دانشگاه مازندران بودند که با هوشیاری نیروهای امنیتی خنثی شد.

سرهنگ مصطفی بازوند افزود: در پی رصد و شناسایی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در بابلسر، یکی از لیدرهای اعتصابات، شعارنویسی و پخش شب‌نامه در دانشگاه مازندران بازداشت شد.

وی بیان کرد: در بازجویی از این فرد، ارتباط با شبکه منافقین و رسانه‌های ضدنظام محرز شد.

فرمانده سپاه بابلسر گفت: دستگاه‌های امنیتی طی روزهای گذشته به خانواده‌های دانشجویان مبنی بر مراقبت از فرزندان جهت جلوگیری از به دام افتادن آن‌ها توسط معاندین، تذکر داده بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: