کد خبر: ۹۳۵۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰
تعداد بازدید: ۱۵۸
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با بیان اینکه رصد، شناسایی و دستگیری تک‌تک عوامل اصلی و لیدرهای اغتشاشات اخیر در استان کرمان در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد، گفت: حفظ امنیت خط قرمز است و دراین رابطه با هیچ شخص و گروهی مماشات نخواهد شد.

دادستان کرمان: نظام در طول این مدت نهایت خویشتنداری را به خرج داد / پس از حاثه حرم شاهچراغ با هیچ شخص و گروهی مماشات نخواهد شدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با بیان اینکه رصد، شناسایی و دستگیری تک‌تک عوامل اصلی و لیدرهای اغتشاشات اخیر در استان کرمان در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد، گفت: حفظ امنیت خط قرمز است و دراین رابطه با هیچ شخص و گروهی مماشات نخواهد شد.

مهدی بخشی اظهار داشت: خون شهیدان قطعا موجب تنومند شدن درخت انقلاب و اتحاد بیشتر مردم خواهد شد.

این مقام ارشد قضایی در استان کرمان اعلام کرد: یکی از درخواست‌ها و انتظارات به‌حق مردم به‌ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران این است که عوامل و مسببان قضایای اخیر شناسایی، دستگیر و متناسب با جرم‌شان مجازات شوند.

دادستان کرمان  هشدار داد: در آینده نزدیک این افراد محاکمه و مجازات خواهند شد.

وی با بیان اینکه نظام و دستگاه‌های مسؤول در طول این مدت نهایت خویشتنداری را به خرج دادند تا صفوف معترضان از اغتشاش‌گران کاملاً از هم جدا و متمایز شود، خاطرنشان کرد: در حفظ امنیت خصوصا پس از حاثه دلخراش حرم مطهر شاهچراغ با هیچ شخص و گروهی مماشات نخواهد شد.

دادستان کرمان تصریح کرد: در آینده نزدیک اقدامات انجام شده در این خصوص از طریق روابط عمومی دادگستری مرکز استان به سمع و نظر مردم شریف و ولایتمدار استان کرمان خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: