کد خبر: ۹۳۳۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶
تعداد بازدید: ۱۵۹
درآمد کاغذسازی کاوه در شش ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته رشدی بالغ بر 49 درصد داشته است.

رشد 114 درصدی فروش صادراتی چکاوه در 6 ماهه اول 1401به گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه ، گزارش عملکرد دوره یک ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 1401 این شرکت بر روی سامانه کدال منتشر شد.

امیرسامان اسفندیاری، مدیرعامل و نایب رییس هیأت مدیره کاغذسازی کاوه در ارتباط با این گزارش اظهار داشت: خوشبختانه کاغذ فلوتینگ کاوه از نظر کیفیت در جایگاه مناسبی برای صادرات قرار دارد. از این رو فروش صادراتی 6 ماهه ابتدای سال 1401 به میزان 107.144 میلیون ریال است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 50.119 میلیون ریال بود با افزایش 57.025 میلیون ریالی، رشد چشمگیر 114 درصدی دارد.

وی همچنین افزود: چکاوه از ابتدای سال مالی تا کنون، در مجموع 2.021.708 میلیون ریال از فروش محصولات خود درآمد داشته است که نسبت به فروش در مدت مشابه سال گذشته که 1.360.698 میلیون ریال بود، با افزایش 661.010 میلیون ریال، رشدی 49 درصدی دارد.

مدیرعامل کاغذسازی کاوه با بیان این موضوع که شرکت تمرکز خود را بر تولید کاغذهای با ارزش‌افزوده بالاتر معطوف کرده که از حاشیه سود بالاتری برخوردار هستند گفت: با بررسی آمار تولید و فروش چکاوه در دوره یک ماهه شهریور 1400، میزان فروش این محصولات 221.596 میلیون ریال بود که این میزان در شهریور ماه امسال با 5 درصد رشد، فروش 232.602 میلیون ریالی را برای شرکت به همراه داشته است.

اسفندیاری با اشاره به توقفات پیش آمده در خطوط تولید در شهریور ماه سال جاری گفت: این افزایش فروش در حالی برای کاوه حاصل شده که فرایند تولید این شرکت در این ماه به دلیل توقفات برنامه‌ریزی شده و همچنین قطع برق سراسری، مستمر نبوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: