کد خبر: ۹۲۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹
تعداد بازدید: ۲۱۸
ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که در نیمه اول تیرماه، خودرو «شاهین» بیشترین افت قیمت را تجربه کرد.

قیمت این سه خودرو ریختبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: بررسی روند دوهفته اخیر قیمت خودرو در بازار نشان می دهد که در این مدت سه خودرو «شاهین»، «دنا معمولی» و «رانا پلاس» افت بیش از ۵ میلیون تومان در بازار داشتند.

به گفته فعالان بازار خودرو افت قیمت خودرو در این مدت به مذاکرات و خبرهای دوحه گره خورده است.

هرچند در این مدت با رشد نرخ دلار در بازار روبرو بودیم، اما بسیاری از خودروها در مقابل این رشد استقامت کردند و این امر موجب شد تا در کنار رشد قیمت برخی خودروها شاهد افتی تا ۹ میلیون تومان در بازار باشند.

براساس ارزیابی بازار در نیمه تیرماه «شاهین» افتی ۹ میلیون تومانی در بازار داشت و قیمت آن از ۳۷۹ میلیون تومان به ۳۷۰ میلیون تومان رسید. «دنا معمولی» نیز در این مدت افت ۷ میلیونی را تجربه کرد و قیمت آن از ۳۹۹ میلیون تومان در بازار به ۳۹۲ میلیون تومان رسید. اما براساس ارزیابی صورت گرفته «رانا پلاس» در این مدت افتی ۶ میلیونی داشت و با این شرایط قیمت آن از ۳۰۸ میلیون تومان به ۳۰۲ میلیون رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: