کد خبر: ۹۲۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
تعداد بازدید: ۷۹۵
مدیر برنامه مشترک وریا غفوری و امیرحسین حسین‌زاده از وضعیت مهاجم جوان استقلال به نفع کاپیتان این تیم استفاده کرده و این باشگاه را برای تمدید قرارداد غفوری تحت فشار گذاشته است.

شرط مهم حسین‌زاده برای ماندن در استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: مدیر برنامه مشترک وریا غفوری و امیرحسین حسین‌زاده از وضعیت مهاجم جوان استقلال به نفع کاپیتان این تیم استفاده کرده و این باشگاه را برای تمدید قرارداد غفوری تحت فشار گذاشته است.

وریا غفوری، کاپیتان استقلال بیشتر از هر زمان دیگری به درهای خروج این باشگاه نزدیک شده اما درخواست هواداران و بازیکنان این تیم و از همه مهم تر مدیر برنامه او که به طور مشترک وکالت امیرحسین حسین‌زاده را هم در اختیار دارد، شاید ورق را به نفع این بازیکن برگرداند.

روزنامه گل در صفحه اصلی خود اعلام کرد که مدیر برنامه مشترک حسین‌زاده و غفوری به این باشگاه اعلام کرد که تنها در صورتی مهاجم جوان این تیم در استقلال می ماند که وریا غفوری هم قرارداد داشته باشد.

 

امیرحسین حسین‌زاده، وینگر - مهاجم ۲۱ ساله استقلال در فصل گذشته ۸ بار گلزنی کرد و گفته می شود از تیم شارلوای بلژیک پیشنهاد دارد و با پرداخت ۲۵۰ هزار دلار می تواند قرارداد خود را با استقلال فسخ کند.

با این حال هنوز معلوم نیست که او تصمیم به جدایی از استقلال می گیرد یا خیر. در چنین شرایطی که ماندن وریا غفوری در استقلال نامشخص است، مدیر برنامه این دو بازیکن از شرایط حسین زاده به نفع غفوری استفاده کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: