کد خبر: ۹۲۳۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
تعداد بازدید: ۸۰۸
باشگاه فولاد خوزستان برای جذب رایان تفضلی پیشنهاد رسمی ارائه کرده است.

فولاد به دنبال جذب گزینه استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: باشگاه فولاد خوزستان برای جذب رایان تفضلی پیشنهاد رسمی ارائه کرده است.

 

 فصل نقل و انتقالات در حالی دنبال می‌شود که باشگاه های پرطرفدار در تلاش هستند با جذب بازیکنان ستاره شرایط خود را تغییر بدهند و با ادعای قهرمانی وارد فصل بیست و سوم حرفه ای فوتبال ایران بشوند.

یکی از باشگاه هایی که تلاش زیادی دارد تا روند رو به رشد خود در سال های اخیر را حفظ کند، فولاد خوزستان است؛ تیمی که با هدایت جواد نکونام پس از قهرمانی جام حذفی، سوپرجام و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا حالا به نظر یکی از شانس های قهرمانی خواهد بود.

فولاد در یک هفته اخیر موفق شد سعید آقایی و احسان پهلوان را از پرسپولیس جذب کند و مجید علیاری را از مس رفسنجان بخرد. علاوه بر این علی قربانی که با دریافت تابعیت جمهوری آذربایجان در تیم ملی این کشور به میدان رفته بود هم دیگر خرید فولاد شد تا سرخپوشان اهوازی با صرف سه سهمیه لیگ برتری، همچنان امکان فعالیت در نقل و انتقالات را داشته باشند.

 

با این حال مورد بعدی که باشگاه فولاد جذب آن را دنبال می‌کند، رایان تفضلی مدافع دو ملیتی ایرانی - انگلیسی است؛ مدافع ۳۰ ساله‌ای که فصل گذشته در لیگ وان حضور داشت و پیراهن وایکامب را برتن کرد و حالا با پایان قرارداد در آستانه حضور در لیگ برتر خلیج فارس قرار گرفته است.

نکته مهم این‌که تفضلی هفته گذشته به صورت رسمی برای دریافت پاسپورت ایرانی اقدام کرد و به این ترتیب امتیاز ویژه او این خواهد بود که سهمیه خارجی محسوب نمی‌شود و از طرف دیگر طبیعتاً جزو ۷ سهمیه لیگ برتر نیز نیست.

تفضلی سابقه ۳۵ بازی در لیگ چمپیونشیپ انگلیس را دارد و همچنین چهار فصل در لیگ وان بازی کرده است. او یک فصل پیراهن هال سیتی را برتن کرد.

او همچنین تجربه بیش از ۲۵۰ بازی در سطوح مختلف لیگ انگلیس را دارد.

این در حالی است که شنیده‌ها حاکی از آن است که برخلاف آنچه در فضای مجازی آمده، رقم این بازیکن کمتر از ۵۰۰ هزار دلار است و باشگاه فولاد نیز با رقمی کمتر از این به سراغ تفضلی رفته و احتمال دارد این مدافع فصل آینده شاگرد جواد نکونام باشد.

از دیگر شایعات فضای مجازی علاقه استقلال و سپاهان به جذب رایان تفضلی است اما هنوز پیشنهاد رسمی از این دو باشگاه به دست او نرسیده و پیشنهاد رسمی از باشگاه فولاد است.

باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و سرانجام این مدافع دو ملیتی چه سرنوشتی را خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: