کد خبر: ۹۲۳۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
تعداد بازدید: ۲۴۷
لطف الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با رد اخبار مربوط به کم شدن تعداد امضاکنندگان استیضاح وزیر صمت و نداشتن حد نصاب لازم، گفت: استیضاح حدنصاب لازم را دارد و باید فردا تقاضای استیضاح را اعلام وصول کند.

سیاهکلی، عضو کمیسیون صنایع: استیضاح وزیر صمت حدنصاب لازم را دارد / هیئت رییسه باید فردا تقاضای استیضاح را اعلام وصول کندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با رد اخبار مربوط به کم شدن تعداد امضاکنندگان استیضاح وزیر صمت و نداشتن حد نصاب لازم، گفت: استیضاح حدنصاب لازم را دارد و باید فردا تقاضای استیضاح را اعلام وصول کند.

لطف الله سیاهکلی درباره اینکه آیا امضاهای طرح استیضاح وزیر صمت از حد نصاب افتاده است؟ گفت: تقاضای استیضاح وزیر صمت حد نصاب لازم را دارد؛ هنوز نمایندگانی هستند که متقاضی استیضاح بوده و درصورت لزوم آماده امضا هستند.

وی از هیئت رییسه مجلس خواست صرفا به قانون عمل کرده و بر اساس آیین نامه داخلی مجلس در جلسه علنی فردا (سه شنبه) این استیضاح را اعلام وصول کند.

سیاهکلی تاکید کرد: در صورتی که هیئت رئیسه خلاف آن عمل کند، در صحن علنی تذکر خواهم داد.

وی در پایان بیان کرد: اسامی افرادی که امضای خود را پس گرفته اند اعلام شود تا هم معلوم شود چه تعدادی امضای خود را پس گرفته اند و هم مشخص شود حد نصاب لازم همچنان وجود دارد ، همچنین مردم از تغییر نظر موکلین‌خود و چرایی آن مطلع شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: