کد خبر: ۹۲۳۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
تعداد بازدید: ۱۸۳
لطف‌الله سیاهکلی خطاب به هیات رئیسه گفت: با توجه به هجمه‌هایی که علیه نمایندگان درخصوص استیضاح وزیر صمت انجام شده، هیات رئیسه باید از شأن مجلس دفاع کند، چرا که استیضاح حق نمایندگان است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس: استیضاح حق نمایندگان استبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارسی، لطف الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در نشست علنی امروز یکشنبه (۵ تیر) پارلمان در تذکری خطاب به هیات رئیسه مجلس گفت: پس از اعلام وصول استیضاح وزیر صمت، هجمه شدیدی علیه نمایندگان انجام شده که امضای خود را پس بگیرند. در رسانه‌های مختلف نیز نمایندگان را متهم کرده اند. به عنوان نمونه خبرگزاری فارس و برخی فعالان فضای مجازی صحبت‌های بی سند و مدرکی را مطرح کرده اند.

وی افزود: ما از هیات رئیسه درخواست می‌کنیم که از شأن نمایندگان و مجلس دفاع کند، استیضاح حق نمایندگان است، همچنین با خبرگزاری‌های متخلف مطابق قانون باید برخورد شود.

 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: در تمام ادوار استیضاح انجام شده است. استیضاح وزیر صمت چه قباحتی دارد که این همه هجمه علیه مجلس انجام شده است؟

گفتنی است؛ خبرگزاری فارس اخیرا در گزارشی که از منابع موثق و مطمئن به دست آورده ( اینجا) ؛ به ماجرای اعمال فشارهای متعدد 2 نفر از نمایندگان به فاطمی‌امین و به نتیجه نرسیدن آن اشاره و از ارسال پیامکی تهدیدآمیز به وزیر صمت برای انتصاب گزینه خود در شرکت صنعتی و معدنی چادرملو پرده برداشت.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: