کد خبر: ۹۲۳۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
تعداد بازدید: ۲۶۱
نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به اینکه اوضاع حمل و نقل ریلی وخیم است، گفت: باید ساختار راه آهن اصلاح شود.

حمل و نقل ریلی در۱۰ سال اخیر حوادث ناگواری دیده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه شنبه 7 تیر پارلمان در روند بررسی گزارش کمیسیون عمران درباره سانحه ریلی قطار مشهد-یزد اظهار داشت: سانحه محصول ساختار و سیستم است؛ سیستم ها زمانی که دچار مشکل هستند میزان حوادث افزایش پیدا می کند. 

وی افزود: متاسفانه سیستم ضعیف راه آهن و حمل و نقل ریلی در کشور در ۱۰ سال اخیر حوادث ناگواری را به خود دیده و خانواده های زیادی را داغدار کرده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: ما در این مجلس درمورد جان تک تک مردم کشور مسئولیم و باید سیستم های این حوزه را بررسی کنیم.

طغیانی با بیان اینکه بسیاری از حوادث ما اعلام نمی شود گفت: ما به صورت میانگین یک حادثه در هفته داریم که اطلاع‌رسانی نمی شود.

وی با بیان اینکه اوضاع حمل و نقل ریلی وخیم است تاکید کرد: باید ساختار راه آهن اصلاح شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: