کد خبر: ۹۲۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
تعداد بازدید: ۴۳۶
نماینده شاهین‌شهر در مجلس از رئیس جمهورخواست به‌منظور رفع تبعیضات، سریع‌ترلایحه عدالت محور حقوق و دستمزد را به مجلس ارائه کند.

درخواست از دولت برای ارائه لایحه عدات‌محور حقوق و دستمزدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر در مجلس طی تذکری از رئیس جمهورخواست سریع‌تر لایحه عدالت محور حقوق و دستمزد را به منظور رفع تبعیضات به مجلس ارائه کند.

متن کامل تذکر نماینده شاهین شهر به رئیس جمهور به شرح زیر است:

خلاصه تذکر: لزوم تسریع در ارسال لایحه عدالت محور حقوق و دستمزد به منظور رفع تبعیضات و جلوگیری از نابرابری در پرداختهایی که بر اثر اجرای طرح فوق العاده افزایش حقوق یک دستگاه و تسری آن به برخی دستگاه‌های اداری و اجرایی دیگر بوجود آمده است.

شرح تذکر:

جناب آقای رئیس جمهور پیرو ۲ تذکر قبلی و با توجه به اینکه تصویب فوق‌العاده افزایش حقوق کارکنان در یک دستگاه اجرایی و تسری آن به دستگاه‌های دیگر در حالیکه شرایط کاری از قبیل سختی کار، تعداد مراجعات مردمی، شرایط خاص پاسخگویی و غیره در اکثر دستگاه‌های اداری و اجرایی با هم متفاوت بوده و همین موضوع سبب نامتوازن بودن حقوق و تبعیض در پرداخت‌های حقوق و دستمزد به کارکنان نسبت به شرایط کاری آنها گردیده است لذا طبق فرمایشات جنابعالی که در دیدار مردم شریف قم ۱۹ دیماه بیان فرمودید «نظام پرداخت حقوق باید فوری و بر مبنای عدالت اصلاح شود» ضروریست نسبت به تسریع در ارسال لایحه عدالت محور اصلاح حقوق و دستمزد در دستگاه‌های دولتی جهت جلوگیری از نابرابری در پرداختها و انضباط مالی اقدام لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: