کد خبر: ۹۲۲۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
تعداد بازدید: ۳۰۰
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۴۲۲ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است.

قیمت طلا و سکه، امروز ۴ تیر ۱۴۰۱به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۴۲۲ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است.

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۴۲۲ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۶ میلیون و ۱۶۳ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۱۸۲۷ دلار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: