کد خبر: ۹۱۹۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
تعداد بازدید: ۲۰۵
نماینده خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در آستانه سوم خرداد و آزادی خرمشهر گفت: جنگ در خرمشهر هنوز تمام نشده است و هر صبح تا شام مردم خرمشهر با آن دست و پنجه نرم می کنند.

احمدنژاد: اگر شهیدان بیدار شوند، اسلحه خود را به سوی مسئولان خواهند گرفتبه گزارش خبرداغ ، سیدلفته احمدنژاد در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرا رسیدن سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر، بیان کرد: خرمشهری را که آزادی‌اش دغدغه خاطر روح الله کبیر بود چرا برای آبادانی‌اش دغدغه‌ای مشاهده نمی‌شود؟

نماینده خرمشهر در مجلس با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش خاطرنشان کرد: سلام خدا بر مردم خرمشهر و کارون خروشان دیروز که امروز بیمار نالان است، سلام بر ریه هایی که از هوا سهمشان خاک است و از دکل‌های نفتی جز دود عایدشان نشده است، سلام بر جوانان تحصیلکرده مظلومی که سهمشان از کار حسرت و از ثروت‌هایشان جز غارت غیر بومی‌ها ندیده‌اند.

وی با اشاره به غیر استاندارد بودن جاده های حوزه انتخابیه اش گفت: جاده خرمشهر – اهواز به سبب غیر استاندارد بودن همواره قربانی می گیرد.

احمدنژاد همچنین به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش در رابطه با ریزگردها، آب شرب ناسالم و زیرساخت های فرسوده اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌های فرسوده باران رحمت الهی را به عذاب قوم نوح تبدیل می کنند.

نماینده مردم خرمشهر یادآور شد: جنگ در خرمشهر هنوز تمام نشده است و هر صبحگاهان تا شامگاهان مردم خرمشهر با آن دست و پنجه نرم می کنند. تقویم خرمشهر بعد از سوم خرداد ۱۳۶۱ حرکتی نکرده است و زمان در خرمشهر ایستاده است. عملیات بیت المقدس تا آبادی خرمشهر ادامه دارد و همه ایرانیان در این عملیات شریکند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند خرمشهرها در پیش است و این فتح و ظفر آغاز پیروزی ها و موفقیت های بزرگ ملت شریف ایران اسلامی است، فتحی که همگان باید آن را قدر بدانند و برای عزت و سربلند مردمی که با جانفشانی خرمشهر را آزاد کردند، تلاش نمایند.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در رابطه با آزادسازی خرمشهر یادآور شد: امام (ره) فرمودند که فتح خرمشهر فتح خاک نیست و فتح ارزش های اسلامی است. خرمشهری که محل رشادت ها، ایثارگری ها و شهادت بهترین فرزندان این خاک است، امروز پایتخت معنوی ایران و مهمترین یادگار دفاع مقدس است.

احمدنژاد افزود: هر ساله سوم خرداد برای خرمشهری ها زخمی تازه را بیدار کرده است، از این رو اگر مسئولین دولت و مجلس ملامت شوند بیراه نیست که همه ما به وظیفه خود در قبال مردمی استوار به بلندای دماوند و انقلابی به خروش کارون عمل نکرده ایم.

نماینده خرمشهر تاکید کرد: والله اگر زمان بازگردد و شهیدان بیدار شوند، اسلحه خود را به سوی ما خواهند گرفت.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: